× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را كه ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏‏
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 617
فرمت فایل doc
حجم فایل 279 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

‏دانلود پایان نامه رشته مدیریت

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

چکیده:
با ظهور و رشد اینترنت و به كارگیری آن در فعالیت های روزمره ،كاربرد اینترنت به سازمانها و شركت های تجاری نیز ‏‏گسترش یافت و سازمانها آن را در كسب و كار خود به منظور كسب مزیت رقابتی و برتری رقابتی نسبت به رقبا و كسب سهم ‏‏بازار زیاد و ارتقا بهره وری به كار گرفتند و موجب به وجود آمدن كسب و كار اینترنتی شد و بر جنبه های مختلف كسب و ‏‏كار تاثیراتی گذاشته است و بازاریابی به عنوانی یكی از زمینه های مهم كسب و كار از این مورد بی تاثیر نمانده است و ‏‏تغییراتی در جنبه های مختلف بازاریابی ایجاد كرده است.متن حاضر سعی در ارائه تغییراتی دارد كه در اثر به كارگیری ‏‏اینترنت،در بازاریابی سنتی به وجود آمده است و مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را كه ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏.‏
کلمات کلیدی:

بازاریابی

بانکداری نوین

نقش بازاریابی در بانکداری نوین

مقدمه‎‏: ‏
امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یكدیگر مطرح شده اند، به گونه ای كه اندیشمندان این دو را از ‏‏یكدیگر قابل تفكیك نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل كننده یكدیگر هستند.دیگر اینترنت یك ابزار قابل چشم پوشی و برای ‏‏سرگرمی نیست،بلكه به یكی از لوازم ضروری زندگی انسان مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است.اینترنت و بطور ‏‏كلی دنیای الكترونیك همه ابعاد زندگی و جوامع بشری را دستخوش تغییر كرده است(عزیزی،شهریار؛محمد جواد ‏‏قربانی،1386).بنابراین سازمانها به عنوان عضوی از جامعه كه نیازهای افراد آن را برآورده می سازد نیز از تاثیر اینترنت مصون ‏‏نمانده اند و در نتیجه بازارهای آنها نیز تغییر ماهیت داده و بازارهای جدیدی تحت عنوان بازارهای اینترنتی یا الكترونیكی ‏‏شكل گرفته اند و همان طور كه ماهیت و شكل بازارها تغییر كرده است،قابل پیش بینی است كه سایر موارد وابسته به آن نیز ‏‏تغییر كند‎.‎
فهرست مطالب
‎‏ چکیده ‏5‏
مقدمه‎‏:‏ 5

فصل اول:بازاریابی‎ ‎،انواع آن و بازاریابی در بانک ‏ 6

بازاریابی‎‏:‏ ‏6‏
بازاریابی سنتی‎‏:‏ ‏6‏
بازاریابی اینترنتی‎‏:‏ ‏7‏

آمیخته بازاریابی و تاثیر اینترنت‎‏:‏ ‏8‏

مهارت های الزامی بازاریابی اینترنتی‎‏:‏ ‏9‏

مهارت های جست و جو‎ ‏9‏
مهارت های برنامه ریزی‎ ‏9‏
مهارت های تعیین بودجه‎ ‏9‏
مهارت های مدیریت پروژه‎ ‏10‏
مهارت های کپی رایتینگ و تولید محتوا‎ ‏10‏
مهارت های تحلیلی‎ ‏10‏
مهارت های ارتباطی‎ ‏10‏

مهارت های فنی بازاریابی اینترنتی‎ ‏11‏

مهم ترین مهارت: مثل مشتری فکر کنید‎ ‏11‏
مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی‎‏:‏ ‏11‏
مدل هفت آی‎‏:‏ ‏12‏

مزایای بازاریابی اینترنتی‎ ‏12‏

‎● ‎مدل های تجاری و اشکال مختلف آن‎ ‏14‏
‎● ‎مزایا‎ ‏14‏
‎● ‎محدودیت ها‎ ‏15‏
‎● ‎اقدامات امنیتی‎ ‏15‏
‎● ‎تاثیرات بر صنایع مختلف‎ ‏16‏
‎● ‎اقدامات اخیر‎ ‏16‏
نقش‎ CRM ‎در بازاریابی ‏17‏
مقدمه‎:‎ ‏17‏
نیروی کالای تازه وارد ها ‏18‏

مولفه های تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎ ‏18‏

CRMبه عنوان پارادایم جدید در بازاریابی‎:‎ ‏19‏

مدیریت ارتباطات با مشتریان چیست‎ :‎ ‏19‏

جدول 1-تفاوت بازاریابی سنتی و‎ CRM ‏20‏
تعاریف ارائه شده در خصوص ‏CRM:‎ ‏20‏
دلایل شکل گیری‎ CRM:‎ ‏21‏
اهداف‎ CRM:‎ ‏22‏
پیش نیاز های‎ CRM:‎ ‏22‏
مزایای‎ CRM:‎ ‏23‏

وظایف مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎ ‏23‏

‎1-‎شناسائی مشتری‎:‎ ‏23‏
‎2-‎تفکیک مشتریان از یکدیگر‎:‎ ‏23‏
‎3-‎تعامل با مشتری‎:‎ ‏24‏
‎4-‎شخصی سازی‎:‎ ‏24‏
تاثیر‎ IT ‎بر وظایف‎ CRM:‎ ‏24‏
ارائه مدل مفهومی‎ CRM:‎ ‏25‏
نرم افزار های‎ CRM :‎ ‏26‏
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی‎:‎ ‏27‏
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎ ‏27‏
ویژگی های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎ ‏27‏
مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی‎:‎ ‏28‏

عوامل درونی که در طراحی و اجرای‎ CRM ‎تاثیر می گذارند‎ :‎ ‏28‏

ائتلاف چند کاناله ‏29‏
عوامل چند کاناله شامل‎ :‎ ‏30‏
نیروی انسانی و مدیریت ‏30‏
فن آوری ‏31‏
عوامل خارجی موثر در موفقیت‎ CRM ‏31‏
انتظارات ارتباط ‏32‏
ادراک ارتباط ‏32‏
نتیجه گیری‎:‎ ‏32‏
بازاریابی در بانک ‏ ‏33‏
بانکداری ایرانی و بانکداری بین‌المللی ‏ ‏35‏

فصل دوم:اهمیت بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری ‏42‏

در بازاریابی چهار عامل اصلی ذیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشند‎:‎ ‏43‏

فصل سوم:عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک ‏ ‏46‏

مقدمه ‏47‏
اهم سوالات تحقیق ‏47‏
روش تحقیق ‏ ‏48‏
چارچوب نظری تحقیق ‏49‏
محور دوم- احیای مشتریان از دست رفته ‏49‏
جدول شماره 1- میانگین رتبه مهمترین عوامل مؤثر در وفادارسازی مشتریان بانک ‏50‏
جدول شماره 2- میانگین رتبه مهمترین عوامل در از دست دادن مشتریان ‏51‏
جدول شماره 3- میانگین رتبه مهمترین عوامل در انتخاب یک بانک توسط مشتریان و جذب مشتری ‏جدید ‏52‏
اهم نتایج ‏53‏
اهم پیشنهادات ‏55‏

فصل چهارم:بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین ‏56‏

ویژگی های نورومارکتینگ‎:‎ ‏57‏
مدیریت برند و مغز انسان (نوروبرندینگ)‏ ‏59‏
وفاداری به یک نام تجاری‎ ‏60‏
نورومارکتینگ و بانکداری‎:‎ ‏61‏

فصل پنجم:نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران ‏ ‏62‏

بازاریابی یا لزوم نگرش نو درشبکه بانکی ‏64‏

فصل ششم:روش های نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران ‏ ‏70‏

بعضی قواعد و اصول کلی که بانک ها ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از‎:‎ ‏72‏

فصل هفتم:بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران ‏73‏

بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران ‏74‏
شکل(4)‏ ‏75‏
تجزیه و تحلیل ‏SWOT‏ 7 :‏ ‏75‏
خدمات الكترونیكی(از جمله خدمات بانكداری الكترونیكی)‏ ‏76‏
راهكارها:‏ ‏76‏
چالش ها: ‏ ‏78‏
نتیجه‎‎گیری : ‏ ‏79‏
فهرست منابع و مآخذ:‏ ‏80‏
منابع فارسی:‏ ‏80‏
منابع لاتین:‏ ‏81‏

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

مقاله نقش مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین – سیویلیکا

مفاهیم جدید بازاریابی و رویکردهایی که در طی چند سال اخیر از طرف صاحبنظران ارائه شده است،به عنوان یک ابزارقدرتمند در اختیار مدیران سازمانها قرار گرفته اس…
مشتری مداری و بازاریابی کلید رونق بانکداری نوین در ایران – طوفان نیوز

11 ژوئن 2014 … بانکها بعنوان بخشی از نظام علقه های مالی، اجتماعی و بنیادین که نقش سازنده ای در پیاده سازی اثر بخشی استراتژی های بازاریابی بانکی دارند، تلاش شده است تا زوایای مختلف رویکرد نوین بازاریابی بررسی شود. در پایان نیز به تعدادی از استراتژیهایی که بانکها در رویارویی با گروههای خاص مشتریان می توانند اتخاذ …
بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین – فرارو

بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین. باتوجه به رقابت تنگاتنگ بين بانک ها در جذب منابع و ارايه خدمت به مردم، لزوم ترویج فرهنگ اطلاع رساني و تبلیغات مؤثر در سطح وسيع و به طور شفاف به نحوی که براي آحاد جامعه قابل درک باشد. تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ – ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳. پ. *امیر صفری؛ باتوجه به رقابت تنگاتنگ بين  …
نقش و تاثیر بازاریابی در محیط رقابتی بانک ها … – بانك اقتصاد نوين

کارشناس عالی مدیریت طرح و برنامه. نقش و تاثیر بازاریابی. در محیط رقابتی بانک ها در کشور. با ظهور بانک های خصوصی و موسســات اعتباری از اوایل دهه 80 در شــبکه بانکی کشــور، مبنایی برای تحوالت. و تغییرات و حرکت به سمت رقابتی شدن این عرصه حاصل شد. به طوری که پس از چند سال زمزمه واگذاری. ســهام تعدادی از بانک های دولتی …
بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی …

فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان مسئله 4 1- 3- ضرورت و اهمیت پژوهش 6 1-4- اهداف پژوهش 8 1-5- چهارچوب نظری و مدل مفهومی تحقی.
مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین ایران | بازاریابی نوین …

16 آگوست 2013 … برنامه های کاربردیCRM میتواند برای پشتیبانی از کل فرآیندهای مشتری مدار در بانکها، در هر اندازه و سطحی شامل بازاریابی، جذب نقدینگی و ارائه خدمات به … کارند و به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند بانک نیز از جمله مراکز مهمی است که عهدهدار مسئولیت خدمات رسانی بوده و کیفیت خدمات آن در جذب نقدینگی نقش …
بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین – بانکی

نقش و اهميت مشتري د ر بانکها به سبب تاثيرمستقيمي که بر رشد و بقاي بانکها در بازار رقابت ميگذارد و نيز کسب منافعي که براي ايشان دارد، سبب گرديده تا امروزه لزوم کسب رضايت مشتري درک و پذيرفته شود و کليه واحدهاي بانکي گرايش به مشتري داشته و سمت و سوي فعاليت همه آنها جذب مشتري و جلب رضايت او باشد. بازاریابی به …
نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران – آفتاب

31 مارس 2010 … نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران … درتعاریف بازاریابی به پیش بینی از آینده اشاره شده وفعالان واساتید این رشته ورود بانکهای خارجی را به عرصه رقابتی بانکداری کشورقریب الوقوع دانسته اند که در …. ۲) انس گرفتن باتکنولوژی های نوین وافزایش اطلاعات کارکنان ومشتریان از بانکداری نوین.
بازاریابی و بانکداری – پایگاه اطلاع رسانی صنعت

در عرصه رقابت بین بانک ها، بانکی موفق تز است که خدمات نوین و جدیدی ارائه کند که قطعاً در بازاریابی موثر است و لازم است که هر بانک قسمتی مخصوص جهت کسب اطلاع از آخرین محصولات و خدمات بانکهای خارجی و داخلی داشته باشد … شناخت ارتباطات و تعامل بین سیستم بازاریابی و سایر سیستمها در بانکداری نقش مهمی در این زمینه دارد.
بازاریابی در بانک و بانکداری به کمک بازاریابی |پارک بازاریابی ایران

5 دسامبر 2015 … مدیران بازاریابی در بانک ها باید برای رقابت و برندینگ در ذهن مشتریان ، خدمات نوینی شناسایی کنند. همه مدیران بانکی دریافته اند که هیچ بانکی … در واقع نقش سرمایه انسانی در بازاریابی خدمات بانکی نه تنها بسیار مهم است، بلکه اولویت اصلی بازاریابی خدمات بانکی می باشد. بازاریابی خدمات بانکی به دلیل نزدیکی …
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی، مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری …

24 آگوست 2014 … با توجه به این که صنعت بانکداری از ارکان اصلی هر اقتصادی به حساب میآید و مشتریان نقش کلیدی در آن دارند. بنابراین … ارتباط بین مهارتهای ارتباطی، مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین ایران … این تغییرات بانکها را به سوی اتخاذ راهبردهای بانکداری، بخصوص بازاریابی سوق داده است(دورکین و بنت، ١٩٩٩).
ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت

در این تغییر و دگرگونیها نوع نگرش و رویکرد بانکداران کشور تا حدی عوض شد و بهتدریج واژهها و مفاهیمی مانند رقابت، بازارگرایی، مشتریمداری و بازاریابی متداول شد (روستا، 1386). شعبههای بانک، واسطههای اصلی در ارتباط میان مشتریان و شبکة بانکی نقش بسزایی دارند و موفقیت یک بانک تا حدزیادی در گرو عملکرد شعب آن است، …
بازاریابی نیاز اساسی بانکداری نوین – بانک رفاه کارگران

مسکن، اقتصاد نوین و … برگزار شد مورد استقبال. قرار گرفت. در این همایش مقالهای از دکتر نوری رئیس. هیئت مدیره و مدیر عامل بانک با عنوان تاثیر ورود. بانکهای خارجی بر فضای رقابتی بانکداری در ایران. ارائه شد. دکتر سید شمس الدین حسینی، وزیر امور اقتصادی. و دارایی طی سخنانی گفت بازاریابی زمانی موضوعیت. پیدا میکند که …
بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین – بانک و بیمه

8 مه 2014 … باتوجه به رقابت تنگاتنگ بین بانک ها در جذب منابع و ارائه خدمت به مردم، لزوم ترویج فرهنگ اطلاعرسانی و تبلیغات موثر در سطح وسیع و به طور شفاف به نحوی که برای آحاد جامعه قابل درک باشد.صنعت بانکداری از ارکان اصلی هر اقتصادی به حساب میآید و مشتریان نقش کلیدی در آن دارند. بنابراین میتوان ابراز توجه ویژه …
نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران – بانك شهر

22 ژانويه 2013 … نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران … در تعاریف بازاریابی به پیشبینی از آینده اشاره شده و فعالان و اساتید این رشته، ورود بانکهای خارجی را به عرصه رقابتی بانکداری کشور، قریبالوقوع …. 2- انس گرفتن با تکنولوژیهای نوین و افزایش اطلاعات کارکنان و مشتریان از بانکداری نوین. 3- حرکت …
مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین – دفتر مشاوره و پژوهش بصیر

مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین. با توجه به اين که صنعت بانکداري از ارکان اصلي هر اقتصادي به حساب ميآيد و مشتريان نقش کليدي در آن دارند. بنابراين ميتوان ابراز توجه ويژه به نيازها و خواستههای مشتريان را از جمله موضوعات پر اهميت ايران و جهان محسوب نمود. گروه اقتصادی، نقش و اهميت مشتري د رشرکتها و بانکها به سبب …
مدیرت بازاریابی در بانک ها و بازاریابی خدمات بانکی :: ترویج …

16 سپتامبر 2016 … فرآیند بازاریابی نوین با شناسایی و سنجش نیازها و خواسته های برآورده نشده مشتریان آغاز شده و پس از انتخاب بازاریابی خدمات با در نظر گرفتن مشتریان … استراتژی مبتنی بر رفتار و اخلاق حرفه ای که بتواند مناسبات و ارتباط پایدار و قابل اعتماد و اطمینان به وجود آورد، می تواند نقش مهمی در جذب و جلب مشتریان و …
نورو مارکتینگ : بازاریابی عصبی و روش های نوین آن – توسعه تجارت …

1 سپتامبر 2017 … نورو مارکتینگ : بازاریابی عصبی و روش های نوین آن. نقش و اهمیت مشتری در بانکها به سبب تاثیرمستقیمی که بر رشد و بقای بانکها در بازار رقابت میگذارد و نیز کسب منافعی که برای ایشان دارد، سبب گردیده تا امروزه لزوم کسب رضایت مشتری درک و پذیرفته شود و همه واحدهای بانکی گرایش به مشتری داشته و سمت و …
بانكداري الكترونيك و نقش آن در بهبود كيفيت خدمات بانكي » بانک …

كامبيز شاهرودي – عضو هيئت علمي و استاديار دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت سامره صيادآذري – كارشناس ارشد رشته مديريت بازرگاني دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت سیدمهدی گلچهره نودهی – کارشناس ارشدرشته مدیریت مالی دانشگاه گیلان. TMBAچكيده به کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری الکترونیکی موجب کاهش فاصله جغرافیا ئی …
بانکداری و بازاریابی – نقش تبلیغات در بازار یابی و رونق بانک ها

(نقش تبلیغات در بازار یابی و رونق کار بانک ها). تقديم به : همكاران صديق و سخت كوش بانك ملی ايران كه همواره با سعي و تلاش و از خود گذشتگي در راه اعتلاء و پيشرفت شبكه عظيم بانك ملی ايران كوشيدهاند. چکیده. کار خوب بهتر از سخن خوب است. (بنجامین فرانکلین). رقابت فزاینده ی جهانی که امروزه شرکتها و بانکها با آن درگیر هستند …
چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی – Symposia.ir

بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک · شناسایی مهمترین استراتژیهای موثربرافزایش اعتمادوجذب مشتریان وفادار به بانکداری الکترونیک مورد مطالعه بانک پاسارگاد شهرستان زنجان … ارزیابی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند بر سهم بازار بانک ها (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان گیلان).
نقش روابط عمومی الکترونیک در بانکداری الکترونیک

تبلیغات ، بازاریابی ، برندینگ ، خلاقیت. … نقش روابط عمومی الکترونیک در بانکداری الکترونیک … حاصل این تلاش همه جانبه برای نظام بانکی رسیدن به مفهوم جدیدی برای عصر اطلاعات است به نام بانکداری الکترونیک که خود به مفهوم جدیدی ازروابط عمومی در بانکداری یعنی روابط عمومی الکترونیک منجر شده است ؛ پدیده ای که در شرایط …
مهارت هاي ارتباطي، مشتري مداري و بازاريابي در بانکداري نوين

20 مه 2012 … مهارت هاي ارتباطي و روابط انساني مطلوب مديران و کارکنان باعث ايجاد احساسات خوشايند و موثر و مثبت در مشتريان شده و کمک موثري است تا نقش خود را در انجام … بازاريابي روابط، را افزايش درآمد بانک از طريق سودآور ساختن رابطه مشتريان با بانک در طول زمان تعريف نمودهاند (موريارتي و همکاران، 1983)، بنابراين در اين …
بانکداری الکترونیک و بازاریابی الکترونیک – نقش بانکداری …

آن طور که می دانیم یکی از مهمترین سازمان ها در تحقق بخشیدن به اهداف شهر الکترونیک ، بانکداری الکترونیکی و خدمات گسترده آن است که امروز در کشورمان شرایط آن با حضور قوی بانکهای خصوصی در صحنه بانکداری تاحدودی فراهم گردیده است. لذا بانکداری الکترونیکی می تواند مقدمه ای برای ورود به دنیای جدید و شیوه های نوظهور باشد.
دانلود رایگان ترجمه مقاله تاثیر فعالیت بازاریابی بر رابطه کیفیت …

دانلود رایگان مقاله ترجمه شده رشته مدیریت کسب و کار و علوم اقتصادی و امور بانکی با موضوع تاثیر فعالیت های بازاریابی بر رابطه کیفیت در نظام بانکداری مالزی. … اگرچه این روند با اقتصاد دانش هم خوانی دارد، اعتقاد بر این است که بانک های مالزی، بانکداری الکترونیکی را به قیمت بانکداری سنتی مشتری محور انجام می دهند زیرا …
بازاریابی و موضع یابی موثر در نظام بانکی ایران » اخبار دنیای …

شناخت ارتباطات و تعامل بین سیستم بازاریابی و سایر سیستم ها در بانکداری ، نقش مهمی دراین زمینه دارد. …. و به ویژه مدیریت نام و نشان تجاری نکاتی هستند که چنانچه در بازاریابی نوین نظام بانکی مورد توجه قرارگرفته و توسط نیروهای حرفه ای و با حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد به کارگرفته شوند، قوه رقابتی بانک ها را تقویت کرده و …
عصر وفاداری در صنعت بانکداری ایران – مشتری نیوز

شرایط اعطای تسهیلات، تأسیس باشگاه مشتریان و بسیاری موارد دیگر، همه و همه با توجه به استراتژیهای بازاریابی نوین بانکها، یعنی ایجاد و حفظ روابط سودآور و بلندمدت با … کیفیت خدمات بانکی ارائه شده به مشتریان، نقش به سزایی در افزایش سطح وفاداری آنها به بانک خواهد داشت، اما رضایتمندی مشتریان از برقراری ارتباط با بانک، به …
هفت محور مراحل بازاریابی بانکی مبتنی بر داده کدام هستند؟ – راه پرداخت

7 ژانويه 2017 … هفت محور مراحل بازاریابی بانکی مبتنی بر داده کدام هستند؟راه حل مشتری، هزینه مشتری، آسودگی مشتری و ارتباط با مشتری چهار رکن بازاریابی با محوریت مشتری هستند.
بررسی نقش و جایگاه وفاداری الکترونیکی در تدوین استراتژیهای …

همچنین با بهرهگیری از روش تحقیق کیفی و بررسی اسناد و آمار ارائه شده در حوزه بانکداری الکترونیکی، استراتژیهای بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر وفاداری الکترونیکی مورد تحلیل و چهار استراتژی (1) پیروی از استراتژی بازاریابی محدود؛ (2) تبدیل وفاداری سنتی به وفاداری الکترونیکی؛ (3) ارتقای شناخت و اطمینان نسبت به …
روشهای نوین بازاریابی علمی در بانکداری ایران – ایران تبلیغ

10 سپتامبر 2017 … سلام در این بخش با روشهای نوین بازاریابی علمی در بانکداری ایران آشنا خواهید شد امیدواریم این مطلب برای عموم بانکداران مفید واقع شود.

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات