× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

هدف از این پایان نامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 93
فرمت فایل doc
حجم فایل 1669 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 144

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

*** همراه با پرسشنامه
چکیده
در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند و دانش برندینگ است.بازاریابان اعتقاد دارند که محصول جدید با نام تجاری تعمیم یافته توسط مصرف کننده به طور مطلوب تری ارزیابی می شود زیرا مصرف کننده نگرش مثبت خود را از نام تجاری مربوط به محصول جدید منتقل می کند.مطالعه ی حاضر با هدف تأثیرات ارزش ویژه ی برند بر ارزیابی بسط برند صورت گرفته است.در تحقیق حاضر برند کاله که برند شناخته شده ای در سطح ایران است،جهت مطالعه انتخاب شده است.
تحقیق حاضر بر اساس روش گردآوری داده ها،تحقیق توصیفی واز نوع پیمایشی است.داده های 377 پرسشنامه مبنای تحلیل قرارگرفت.جهت تجزیه و تحلیل داده ها وتایید مدل نیز از روش آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شده است ونتایج این پژوهش نشان می دهد که سه بعد از مدل ارزش ویژه برند آکر(وفاداری به برند،آگاهی از برند،تداعی ازبرند)بر ارزیابی از بسط برند تأثیرمعنا داردارد ولی بین کیفیت ادراک شده و ارزیابی از بسط برند رابطه ی معنا داری وجود ندارد.نوگرایی مصرف کننده و تناسب محصول دو متغیر ارزش ویژه ی برند و ارزیابی از بسط برند را تعدیل می کنند.
واژه های کلیدی :
ارزش ویژه ی برند
ارزیابی از بسط برند
نوگرایی مصرف کننده
تناسب محصول
مقدمه
دنیای پیرامون ما و محیطی که سازمان ها درآن قرار دارند هر روز پیچیده تر از گذشته می شود سازمان ها ناچارند برای ادامه ی حیات در این محیط در حال تغییر خود را با پیشرفت های روز افزون دانش و فن آوری انطباق دهند در جهان رقابتی امروز،سازمانی امکان بقا دارد که بتواند خود را پیوسته با تغییرات محیط پیرامونش وفق دهد(شیهالی، 1384).شرکت ها در بازار یابی جدید برای ایجاد تمایز بین محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگون استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز ، تصمیم د رمورد انتخاب نام تجاری برای محصولات و خدمات می باشد (Aaker & Keller, 1990).یک نام تجاری چکیده ای از هویت،اصالت،ویژگی وتفاوت یک نام تجاری،اطلاعات را که درکلمه یا علامت متمرکز شده است را برمی انگیزد به همین دلیل است که نام های تجاری برای تبادلات کسب و کار حیاتی اند.
هر شرکت در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار، با سوالهای متعددی مواجه است.مهم ترین مساله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول می دارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند تا بتواند تقاضای کافی ایجاد کند و یا به عبارت دیگر ، برای بازار جذابیت داشته باشد.در این باره موضعی که بنگاه برای محصول خود اتخاذ می کند باید با ویژگی های مختلف محصول،از جمله کیفیت محصول،نوع بسته بندی ، نام تجاری و نوع تبلیغات ، پشتیبانی می شود.ومعمولاً نام تجاری اصلی باعث کاهش هزینه های بازاریابی و احتمال افزایش موفقیت کلی شرکت می شود(Morrin , 1999).
تصور می شود که ارزش ویژه برند مزایای بسیاری برای شرکتها داشته باشد مثلاً سطوح بالای ارزش ویژه منجر به افزایش ترجیحات و تمایلات مصرف کننده و دلایل خرید او می شود.شرکت هایی که از ارزش ویژه برند بیشتری برخورداند ، بازده بالایی نیز خواهند داشت. برند سازی یکی از روش های قدرتمند در ایجاد تمایز و یکی از کلیدی ترین استراتژی های موضع یابی رقابتی است.
برندها مزایای رقابتی پایداری را برای شرکتها به همراه دارند. به بیان دیگر اگر مصرف کنندگان برندی را خوب بدانند شرکت به یک مزایای رقابتی دست یافته است .
ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد . ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن اثر بخشی و کارآیی برنامه های بازاریابی وفاداری به برند ، قیمت و حاشیه سود ، توسعه برند،هرم تجاری و مزیت رقابتی شرکت ارزش ایجاد می کنند(آکر، 1991).بازاریابان معتقد هستند که تعمیم های برند،در اکثرموارد توسط مشتریان بسیار مطلوب ارزیابی می شوند ، زیرا مشتریان ، ویژگی ها و احساسات مثبتی را که از برند اصلی در ذهن دارند به محصولات تعمیم داده شده نیز انتقال می دهند(Bhat & Reddy, 2001).
از نقطه نظر رفتاری ارزش ویژه برند در ایجاد نقاط تمایزی که منجر به مزایای رقابتی در رقابت غیر قیمت می شود ، بسیار حائز اهمیت است لذا این تحقیق درصدد است تأثیرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان شرکت ها و فروشگاه های عرضه کننده فرآورده های لبنی کاله درشهر کاشان بپردازد.در این فصل به بررسی و ارائه توضیحات در خصوص بیان مساله و اهمیت و ضرورت انجام تحقیق و اهداف و فرضیه های تحقیق و در آخر به تعریف واژه های کلیدی تحقیق پرداخته می شود.
فهرست مطالب
چکیده 1
فصل اول
مقدمه 3
1-1بیان مساله 5
1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 6
1-3 اهداف مشخص تحقیق 6
1-4 فرضیه های تحقیق 6
1-5 قلمرو تحقیق 7
1-5-1 قلمرو موضوعی 7
1-5-2 قلمرو زمانی 7
1-5-3 قلمرو مکانی 7
1-6 تعاریف واژگان 7
فصل دوم
مقدمه 10
1-2 نگرشی بر تحول نام تجاری در ایران 11
2-2 تعاریف برند 11
2-3 معانی نام و نشان تجاری 13
2-4 ارزش و اهمیت نام تجاری 14
2-4-1 ارزش نام یک نام تجاری خاص برای مصرف کننده 14
2-4-2 ارزش یک نام تجاری خاص برای سهامداران از نظر مالی 15
2-5 برندسازی 17
2-6 وجود برند 18
2-7 ارزش ویژه برند 18
2-8 دیدگاه ارزش ویژه نام و نشان تجاری کلر 19
2-9 استراتژی نام تجاری ، استراتژی کسب و کار 19
2-10 رویکردهای اندازه گیری ارزش ویژه برند 22
2-11 مدلهای ارزش ویژه برند 23
2-12 مدل ارزش ویژه آکر 29
2-13 تعریف مفاهیم و اجزای برند 30
2-14 بسط برند 35
2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37
2-16 تناسب درک شده از برند 39
2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41
2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43
2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45
2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47
2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50
2-20 مزایای بسط برند 50
2-21 مروری بر تحقیقات پیشین 52
2-21-1 تحقیقات خارجی 52
2-21-2 تحقیقات داخلی 57
2-22 مدل مفهومی 61
2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62
فصل سوم 63
3-1مقدمه 64
3-2 روش تحقیق 66
3-3 جامعه آماری 66
3-4 نمونه و روش نمونه گیری 67
3-5 روش گردآوری داده ها و اطلاعلات 67
3-5-1 مطالعه کتابخانه ای 68
3-5-2 مطالعات میدانی 68
3-6 پرسشنامه 69
3-6-1 مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری تحقیق 69
3-7 اعتبار و پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 70
3-7-1 روایی ابزار و پژوهش 70
3-7-2 پایایی ابزار پژوهش 71
3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها 72
فصل چهارم 74
4-1 مقدمه 75
4-2 آمار توصیفی 75
4-2-1 بررسی توصیفی ویژگیهای دموگرافیک 75
4-2-2 بررسی توصیفی متغیرها 79
4-3-1 نتایج آزمون کلموگروف اسیرنوف 81
4-4 نتایج بدست آمده از رگرسیون چند متغیره 84
فصل پنجم 93
5-1 یافته های تحقیق بر اساس نتایج آزمون تحقیقات 95
5-2 محدودیتهای تحقیق 95
5-3 پیشنهادهای کاربردی 97
5-4 پیشنهادهایی برای پژوهشهای آتی 98
منابع و مآخذ 100
پیوست ها 106

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان – دانشگاه شاهد

10 نوامبر 2013 … ارزش. وﻳﮋه. ﺑﺮﻧﺪ. اﺳ .ﺖ. ﻫﺪف اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ﭘﺎﺳـﺦ ﻫـﺎي ﻣـﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺑﻮﻳﻞ و ﻣﺎرﺗﻴﻨﺰ. 2013(. ) ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ . ﺗﺤﻘﻴﻖ. ﺣﺎﺿـﺮ. از. ﻧﻈـﺮ ﻫـﺪف، ﻛـﺎرﺑﺮدي …. را. ﺗﺤﺖ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻗﺮار ﻣﻴﺪﻫﺪ، ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﻴﺖ اﺳﺖ زﻳﺮا در. ﻧﻬﺎﻳـﺖ،. ﻣﻴﺰان ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ارزش. ﻳﻚ. ﺑﺮﻧﺪ. در. ﺑﺎزار. از. ﻃﺮﻳﻖ. اﻗﺪاﻣﺎت. و. 1 . Brand equity. واﻛﻨﺶ ﻫﺎي. ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن. آن ارزﻳﺎﺑﻲ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ. ].5[. در.
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم …

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند. تحقیق حاضر به بررسی اثرات ارزش ویژه برند برارزیابی بسط برند از دیدگاه مشتریان در شرکت فرآورد ههای لبنی پگاه تهران میپردازد. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند. دسته: مدیریت فرمت فایل: pdf حجم فایل: ۶۸۷  …
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند – شمشک فایل

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. *** همراه با پرسشنامه. چکیده. در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند …
مقالات ISI ارزش ویژه برند : 83 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

ارزش ویژه برند باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند می شود، هزینه فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و … بررسی اثرات مسیر دوگانه برندینگ شرکت های بزرگ بر ارزش ویژه برند … ارزیابی روش های مدیریتی برای ارزیابی ارزش ویژه برند مکان: تحقیقات کیفی.
اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند …

همچنین در این تحقیق با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) به بررسی روابط علی بین ابعاد ارزشویژهبرند و ارزیابی نگرشمصرفکنندگان از توسعهبرند پرداخته و میزان تطابق مدل آکر در صنعت مذکور مورد سنجش قرار گرفته است. یافتهها نشان میدهد که ارزشویژهبرند تأثیر معناداری بر ارزیابی نگرشمصرفکنندگان از توسعهبرند …
وﻓﺎداري ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزي ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري د

9 جولای 2013 … ﺳﺎزي ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري در ﺗﺒﻴﻴﻦ اﺛﺮ ﺗﺠﺮﺑﻪ، اﻋﺘﻤﺎد و وﻓﺎداري ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ. ﺑﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ. 107. ﻟﻮﻛﻦ. 1. ) 1991(. ، داﺳﻦ و اﺳﻤﻴﺖ. 2. )1994(. ، ﻛﻠﺮ و آﻛﺮ. )1992(. ،. ﭘﺎرك و ﻫﻤﻜﺎراﻧﺶ. (. 1991. ) و ﺳﻮﻧﺪه و ﺑﺮودي. 3. (. )1993. ،. ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ درك ﺷﺪه ﺑﺮﻧﺪ اﺻﻠﻲ را ﺑﺮ ارزﻳﺎﺑﻲ. ﻫﺎي. ﻣﺼ. ﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ، ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻤﻮده و ﻧﺘﺎﻳﺞ آﻧﺎن. ﺣﺎﻛﻲ از اﻳﻦ ﻣﻲ. ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ ﻛﻴﻔﻴﺖ درك ﺷﺪه ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن.
ﺑﺮﻧﺪ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ارزش وﯾﮋه ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻧﻈﺮ ﻣﺼ – پرتال جامع علوم انسانی

30 ا کتبر 2008 … اﺳﺖ ﮐﻪ در ﮐﺸﻮر اﺳﭙﺎﻧﯿﺎ آزﻣﻮن. ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ. در اﯾﻦ ﻣﺪل ﺑﺮای اوﻟﯿﻦ ﺑﺎر ﻣﺘﻐﯿﺮ. ﺧﺎﻧﻮاده ﻣﻮرد آزﻣﻮن ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻔﺎوت. ﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ. ، رواﻧﺸﻨﺎﺧﺘﯽ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ در ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺣﺎﺿﺮ. ﺑﻪ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻧﻈﺮ ﻣﺼﺮف. ﮐﻨﻨﺪه ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﻋﻮاﻣﻞ ﻗﯿﻤﺖ، ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت،. ﺗﺮﻓﯿﻊ، ﺧﺎﻧﻮاده ﮐﻪ از ﻃﺮﯾﻖ ارزش. ﮔﺬاری ﺑﺮ اﺑﻌﺎد ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ. (ﺷﺎﻣﻞ ﺗﺪاﻋﯽ ﺑﺮﻧﺪ، آﮔﺎﻫﯽ از …
ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با …

اجرا شده است. هدف اصلی پژوهش، ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریاابی بار. ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند است. به این منظور، صنایع غذایی استان کردستان به عناوان. جامعه آماری و. 185. نفر از مصرف. کنندگان محصوالت نوشیدنی شرکت ایستک به عناوان ن. موناه آمااری لحاا و ماورد. مطالعه قرار گرفته است.
ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﻴﻦ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﻫﻤﺨﻮﺍﻧﻲ ﺷﺨﺼﻴ

23 فوریه 2013 … ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻱ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ. (. ۰,۵۵۹. = β ،. ۵,۰۳۹ t= ). ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺛﺮ ﻣﻌﻨﺎﺩﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍ . ﺯ ﻃﺮﻓﻲ ﻫﻤﺨﻮﺍﻧﻲ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻭ ﻣﺸﺘﺮﻱ. ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﺎﺩﺍﺭﻱ ﺑﺎ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ. ﻱ ﻣﺸﺘﺮﻱ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺣﺲ ﺗﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ …. ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻗﺮﺍﺭ. ﺩﺍﺩﻩ. ﺍﻧﺪ . ﺍﺯ ﺍﻳﻦ. ﺭﻭ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﻫﻤﻴﺘﻲ ﻛﻪ ﺷﻨﺎﺧﺖ. ﻣﺸﺨﺼﻪ. ﻫﺎﻱ. ﺷﺨﺼــﻴﺘﻲ ﻣﺸــﺘﺮﻱ ﻭ ﻫﻤﺨــﻮﺍﻧﻲ ﺁﻥ ﺑــﺎ ﻣﺸﺨﺼــﻪ. ﻫــﺎﻱ. ﺷﺨﺼﻴﺘﻲ ﺑﺮﻧﺪ ﻣـﻲ. ﺗﻮﺍﻧـﺪ ﺑـﺮﺍﻱ ﺍﻳﺠـﺎﺩ ﺗﻤـﺎﻳﺰ ﺩﺭ ﻣﺤـﻴﻂ.
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه

به همین منظور با بررسی ادبیات پژوهش و بهرهگیری ازنظر خبرگان مهمترین عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند خدمات بانکداری در ایران شناسایی و الگویی در ا ین زمینه ارائه گردید. سپس الگوی ارائهشده در بانک سپه مورد آزمون قرار گرفت. در این پژوهش 761 پرسشنامه در بین مشتریان بانک سپه توزیع گردید و جهت تحلیل دادهها نیز از روشهای …
تصویر برند برند مبتنی بر مشتری بر ویژه تأثیر ارزش ستاره استان …

برجسته. كردن. برندگرایش. دارند . در این مقاله تأثیر ابعاد ارزش. ویژه. برند. 1. بر تصویر برند. 1. مورد بررسی قرار گرفته است . تحقیق حاضر،. از. نظر. 1. Brand equity …. محققان بر این. باورند كه هتلی با. ارزش ویژه برند. قدرتمند تر تعداد زیادی مشتری دارای ادراک مطلوب و نگرشی مثبت نسبت به برند هتل دارد. ارزیابی. ارزش. ویژه برند.
بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه …

آقایی و همکاران (2014) در پژوهشی با عنوان “بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند” اثرات آمیخته بازاریابی خدمات (از جمله: قیمت، محصول، مکان، تبلیغات، شواهد فیزیکی، فرآیند و مردم) را بر چهار بعد از ابعاد ارزش ویژهی برند (شامل کیفیت درک شده، وفاداری برند، آگاهی برند و ارتباط با برند) مورد بررسی قرار …
رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا)

در این پژوهش رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه ی برند شرکت آناتا را که یکی از فعالان این صنعت میباشد مورد بررسی قرار میدهیم. اهداف و فرضیه های پژوهش به شرح زیر میباشد: ….. فرضیات این تحقیق به بررسی اثر وفاداری، کیفیت درک شده، آگاهی و تداعی برند بر ارزش ویژهی برند میپردازد. نتایج نشان داد که وفاداری برند تاثیر …
مقاله ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک …

تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه میان ابعاد ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی کشور است. روش تحقیق توصیفی و از نوعمطالعات همبستگی است. ج…
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید …

درک نگرش مشتریان، سنجش ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری می باشد، بنابراین پژوهش حاضر به بررسی اثر ارزش ویژه برند مبتنی بر. مشتری برقصد خرید موادغذایی حلال در کشورهای … موادغذایی حلال اروپا پرداخته و همچنین اثر آن را بر قصد خرید محصولات غذایی مورد ارزیابی قرار میدهد. ۲- مبانی نظری. ۱-۲- موادغذایی حلال. شواهد کافی وجود …
Images for بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

30 آوريل 2012 … ﺑﺮرﺳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ. ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ. ﻣﻬﺪي دﻫﻘﺎﻧﻲ ﺳﻠﻄﺎﻧﻲ. 1. ، اﺳﻔﻨﺪﻳﺎر ﻣﺤﻤﺪي. 2. ، ﻳﺎﺳﺎن. اﻟﻪ ﭘﻮراﺷﺮف. 3. ، ﻛﻮرش ﺳﺎﻳﻪ. ﻣﻴﺮي. 4. ﭼﻜﻴﺪه: ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ، ﻳﻚ اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻣﺸﻬﻮر … ﺑﺮﻧﺪ ، ﺗﻨﺎﺳﺐ درك. ﺷـﺪه. ﺑﺮﻧﺪ، رﺿﺎﻳﺖ ﺑﺮ. ﻧﺪ، ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ، اﻋﺘﻤﺎد ﺑﺮﻧﺪ و وﻓﺎداري ﺑﺮﻧـﺪ ﺑـﻪ. ﻃـﻮر ﻣﻌﻨـﺎداري ﺑـﺮ ارزﻳـﺎﺑﻲ. ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺄﺛﻴﺮﮔﺬار اﺳﺖ. اﻳﻦ درﺣﺎﻟﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ …
اصل مقاله

ارزش ویژهی برند از جنبههای مختلف مورد بررسی قرار میگیرد که یکی از آنها ارزیابی ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان (CBBE) است. CBBE، ارزش و اعتباری است که برآورد ذهنی مشتری برای یک برند قائل میشود و کیفیت درک شده از برند، وفاداری به برند و آگاهی همراه با تداعی برند، ابعاد اصلی آن را تشکیل میدهند. تحقیق پیشرو یک  …
ارزش ویژه برند – پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

برند، بر ارزش ویژه برند است؛ بدین منظور بر نقش میانجی «کیفیت رابطهای برند» و . رفتار شهروندی برند» تاکید شده است. در ادامه ابتدا یافتههای تئوریک پشتیبان این. پژوهش از ادبیات حوزه ارزش ویژه برند، روابط برند، رفتار شهروندی برند و دلبستگی. عاطفی به برند مورد بررسی قرار گرفته است. سپس مدل مفهومی و روش پژوهش ارایه.
اصل مقاله (7954 K) – مدیریت برند

23 مه 2015 … و ﺳﺮاﻧﺠﺎم ﺑﻘـﺎي. ﺑﻠﻨﺪﻣـﺪت. آﻧـﺎن ﮔـﺮدد. در. واﻗــﻊ ﻣﺴــﺌﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘ. ﻤــﺎﻋﯽ ﺷــﺮﮐﺖ. ﻫــﺎ. ، روﯾﮑــﺮد. ﺟﺪﯾــﺪي. ﺑــﻪ. ﮐﺴﺐ. وﮐﺎر. اﺳﺖ ﮐﻪ. ﺗﺄﺛﯿﺮ. اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﯾﮏ ﺳـﺎزﻣﺎن ﺑـﺮ ﺟﺎﻣﻌـﻪ را. ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮار. ﻣﯽ. دﻫﺪ. و ﻫﺪف اﺻـﻠﯽ آن،. ﮔـﺮد ﻫـﻢ. آوردن. ﺗﻤﺎﻣﯽ. ﺑﺨـﺶ. ﻫـﺎ. اﻋـﻢ از دوﻟﺘـﯽ، ﺧﺼﻮﺻـﯽ و داوﻃﻠﺒـﺎن ﺑـﺮاي. ﻫﻤﮑﺎري ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ اﺳﺖ . 1[. ]. ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧـﺪ در ﺑﺴـﯿﺎري از. ﺳـﺎزﻣﺎن. ﻫـﺎي. ﺧـﺪﻣﺎﺗﯽ ﻧﻘـﺶ اﺻـﻠﯽ را. اﯾﻔـﺎ.
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند بیمارستان(مطالعه …

ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺣﺎﺋﺰ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﻳﻦ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﻣﺸﺘﺮﻱ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ. ﮔﻴﺮﻱ ﻭ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ( ﻛﻠﺮ. 9F. 1،. 2003. ). ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺳﻌﻲ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﭘﺲ. ﺍﺯ ﺑﺮﺷﻤﺮﺩﻥ. ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮﻱ. ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﻳﻚ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﮔﺎﻩ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﺍﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﻴﺮﺩ ﻭ. ﻣﺪﻝ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﺭﻭﻱ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍﻣﺴﺮ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺎﺯﺑﻴﻨﻲ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﺪ.
اصل مقاله

ﻫﺎی ﻣﻮ ﻓﻖ و ﮐﺎرآ ﻣﺪ ﭘﺎﯾﺶ و ﺳﻨﺠﺶ ﺷﺎﺧﺺ. ﻫﺎی اﺛﺮﲞ ﺸﯽ و. ﲠﺮه. وری از ﲨ ﻠﻪ ارزش و ﯾﮋة ﺑﺮ ﻧﺪ را در ﺳﺮﻟﻮﺣﺔ ﮐﺎر ﺧﻮد ﻗﺮار. دا. ده. اﻧﺪ. در اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺟﻨﺒﻪ. ﻫﺎی ﻧﮕﺮﺷﯽ. ارزش وﯾﮋ. ة. ﺑﺮﻧﺪ. ﻣ ﺒﺘﲏ ﺑﺮ ﻣ ﺸﱰي … وﯾﮋة ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑـﻪ واﮐـﻨﺶ. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﻪ ﻧﺎم ﺑﺮﻧﺪ ارزش. ﮔﺬاري ﻣﯽ. ﺷـﻮد. (Keller, 1993) . در اﯾـﻦ دﯾـﺪﮔﺎه ﺑـﺮاي ارزﯾـﺎﺑﯽ. ارزش وﯾﮋة ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ دﯾﺪﮔﺎه ﻣ. ﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺷﺪه اﺳﺖ. ارزش وﯾﮋة ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨـﯽ ﺑـﺮ.
آذر دروﯾﺸﯽ ﺑﯿﮋن دروﯾﺸﯽ

8 نوامبر 2014 … ها، موفقیت تیم، مدیریت باشگاه، استادیوم، پیشینۀ باشگ. اه، سرمربی، رسانه، حامیان و لوگو بیشترین اثر. گذاری را بر ارزش ویژة. برند باشگاه. داشتند. واژه. های کلیدی. بازاریابی ورزشی، باشگاه پرسپولیس، برند، لیگ برتر فوتبال، هواداران. *. -. نویسنده مسئول : تلفن : 076443005510. Email:horajabi@ut.ac.ir.
بررسی عوامل اثرگذار بر ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس تهران

15 جولای 2012 … در این بررسی سعی شده است تا روشهای معمول در ارزیابی برند و ارزشگذاری آن مورد بررسی قرار گیرد. مقدمه … به دلیل تاثیرات اقتصادی قابل توجه، برند به عنوان مهمترین دارایی نامشهود در شرکتهای تجاری مطرح است. برندها قادر هستند …. بر این اساس، شناسایی روابط علی میان ارزش ویژه برند و محرکهای آن، با اهمیتتر است.
مديريت برند و ارزش گذاری آن | بانیک

ارزیابی. ارزش. ویژه. برند. از. دیدگاه. مشتریان برخالف. دیدگاه. مالی،. خود. برند. دارای. ارزش. نیست، بلكه. باید. توسط. مصرف. کنندگان. ارزش. گذاری. شود . در. این. شیوه … اثر. نمع. اداری ند. ارند. ) 10 .(. نظامی. ) 2013. ( با بررسی. تاثیر. آمیخته. بازاریابی. در. ارزش ویژه برند که در. فروشگاه. های. اتكا. تهران نشان داد که تصویر فروشگاه،.
ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک اثرات عناصر منتخب … – ResearchGate

یک برند قوی با ارزش ویژه مثبت، مزایای متعددی مانند حاشیه های سود بالاتر، فرصتهای تعمیم برند، اثربخشی ارتباطات قویتر، ترجیح و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده دارد. در واقع امروزه … برند می تواند خالق مسائلی چون سنجش میزان وفاداری مشتریان واکنش ها ی کششی در قبال تغییرات قیمت ارزیابی نگرش های بازارو…در بازار باشد.
پایان نامه تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف …

چکیده: هدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های برندسازی آسیا می باشد. یکی از مطلوبیت های مشتری در ….. توافق مقالات بر این است که ارزش ویژه برند تحت تأثیر تصویر برند می باشد که مجموعه ای از معانی ای است که در ذهن مصرف کننده درباره برند قرار دارد. این معانی می توانند هم کارکردی و هم …
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های …

16 دسامبر 2015 … برخی از این عوامل از بعد مشتریگرایی بر ارزش برند اثر میگذارد که المانهایی مثل کیفیت ادراکی، اعتبار و شهرت، رهبری، آگاهی از برند و. … به اندازه کافی محکم و مطلوب باشد تا تأثیر مثبت بر ارزش ویژه برند بگذارد؛ تداعی برند ممکن است جستوجوی اطلاعات برای تصمیم خرید مصرفکننده را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
عوامل اثرپذیر از ارزش ویژه برند | Sajed Motevallian | Pulse | LinkedIn

تحقیق حاضر با هدف ارزیابی نقش تبلیغات رسانهای بر ارزش ویژه برند، در صنعت پوشاک ورزشی کشور صورت گرفته است. روش. تحقیق از … می شود از صرف هزینههای گزاف در تبلیغات نهراسند و سعی کنند با تبلیغاتی جذاب و به یاد ماندنی که اثر طولانی در ذهن مشتریان دارد …. و بررسی ارزش برند و اثر فعالیتهای بازاریابی بر آن، باعث.
ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ در اي ﺑﺮ ارﺗﻘﺎي ﻧﻘﺶ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت رﺳﺎﻧﻪ ﺻﻨﻌﺖ ﭘ – ترویجی مدیریت …

ﻳﻜﻲ از ﺷﺎﺧﺼﻬﺎي ﻗﻮت ارﺗﺒﺎط ﺑﺎﻧﻚ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﻃﻨـﻴﻦ ﺑﺮﻧـﺪ آن اﺳـﺖ . در اﻳـﻦ. ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﻼش ﺷﺪ ﺗﺎ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪه ﻃﻨﻴﻦ. ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎﻧﻚ. ﺻﺎدرات ﺑﺮ اﺳﺎس اﻟﮕﻮي ﻫﺮم ارزش وﻳـﮋه ﺑﺮﻧـﺪ. ﻛﻠﺮ، ارزﻳﺎﺑﻲ ﺷﻮد . ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ. اي. 31 … آﻳـﺪ، اﺻـﻄﻼﺣﺎً. ارزش وﻳـﮋه. ﺑﺮﻧﺪ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﻲ. ﺷﻮد . ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان. ﻳﻜـﻲ از ﻣـﺴﺎﺋﻞ ﻣﻬـﻢ وﺣـﺴﺎﺳﻲ ﻛـﻪ ﺑﺎﻳـﺪ د. ر. ﺑﺎزارﻳـﺎﺑﻲ ﻣـﻮرد ﺑﺤـﺚ و ﺑﺮرﺳـﻲ و ﺷـﻨﺎﺧﺖ ﻗـﺮار ﮔﻴـﺮد ،. ﻣـﻮرد ﺗﻮﺟـﻪ ﻗـﺮار ﮔﺮﻓﺘـﻪ اﺳـﺖ.

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات