× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

هدف از این پایان نامه بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 95
فرمت فایل doc
حجم فایل 114 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 105

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پایان نامه مدیریت

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

مقدمه

ارزش ویژه برند فواید زیادی برای شرکت­هایی که مالک نام تجاری هستند دارد. ارزش ویژه برند ارتباط مثبتی با وفاداری برند دارد. بطور دقیق­تر ارزش ویژه برند احتمال انتخاب برند را افزایش می­دهد که این امر منجر به وفاداری مصرف­کننده به برند خاص می­شود از فواید ارزش ویژه بالای برند، احتمال توسعه[1] مارک تجاری به سایر طبقات محصول است. معمولاً توسعه IBM مارک تجاری به­عنوان “استفاده از نام تجاری موجود برای ورود به یک طبقه جدید محصول”، تعریف می­شود(اکر و کلر1990). وقتی یک مارک تجاری با نام­های تجاری جدید مقایسه می­شود، توسعه­های مارک تجاری هزینه­های تبلیغاتی کمتر و فروش بیشتری دارند(اسمیت و پارک 1992). توسعه­های مارک تجاری موفق در ارزش ویژه بالاتر مارک تجاری اصلی، نقش بسزایی دارند(اکر و کلر 1992 هر چند که توسعه­های ناموفق مارک تجاری، می­توانند ارزش ویژه مارک تجاری اصلی را کاهش دهند. آکِر و کِلِر(1990) مدلی برای ارزیابی مصرف­کننده از گسترش­های مارک تجاری توسعه دادند، و تعدادی از نویسندگان بر روی عمومی­سازی این مدل کار کردند

علاوه­براین مارک تجاری نقش ویژه­ای را در شرکت­های خدماتی بازی می­کند، چرا که مارک­های تجاری قوی اطمینان را نسبت به محصولات ناملموس افزایش داده(بری, 2000) و مشتریان را جهت درک و تشخیص بهتر نسبت به آنها توانا می­سازد. مارک­های تجاری، ریسک­های ایمنی، اجتماعی و پولی دریافت­شده در خدمات خرید را کاهش می­دهند که مانعی برای ارزیابی یک خدمت قبل از خرید می­باشد. همچنین سطح بالاتر ارزش ویژه مارک تجاری رضایت مشتری، قصد خرید دوباره و میزان وفاداری را افزایش می­دهد.. تحقیق در این زمینه، مطالعه کوهلی و دیگران[2](2001) در خصوص روایی[3] و ارزش ویژه مارک تجاری، مطالعه پاپو و کوستِر[4] (2006) در خصوص رضایت و ارزش ویژه مارک تجاری و مطالعه رُدولدریج و دیگران[5](2004) در خصوص ارزش ویژه مارک­تجاری و نام تجاری می­باشد.

ایجاد ارزش ویژه مارک­تجاری، یکی از اجزای مهم ساخت مارک­تجاری است(کلر, 1998). شناختن سطوح بالاتر ارزش ویژه مارک­تجاری منجر به ترجیحات و خرید بیشتر مصرف کننده می­شود. سهام شرکت­ها با سطح بالاتر ارزش ویژه مارک­تجاری افزایش می­یابد. ایجاد مارک تجاری، ابزاری قدرتمند برای تمایز به حساب می­آید. تأثیر استراتژیک ایجاد مارک­تجاری در ادبیات بازاریابی به­اندازه کافی مورد بررسی قرار گرفته است(اکر و کلر1991 ). مارک­های تجاری باید مزیت­های رقابتی پایداری را برای شرکت ایجاد کنند(اکر 1989). چراکه اگر مشتریان مطلوبیت ویژه­ای از مارک تجاری را دریافت کنند، شرکت می­تواند به مزیت رقابتی دست پیدا کند. بنابراین برای مدیران مارک تجاری مهم است که به ابزارهای معتبر و قابل اطمینانی، برای ارزش ویژه مارک­تجاری مشتری­محور، دست پیدا کنند(پاپو2005).

ارزش ویژه مارک تجاری تحت تأثیر تصویر مارک تجاری می باشد(بیل, 1993). کیرمانی و زیتمال[6](1993)، گزارش داده­اند که، ارزش ویژه مارک­تجاری و تصویر مارک­تجاری دو جزء بسیار مرتبط هستند، به­همین دلیل بازاریابان باید تلاش کنند تا ادراکات مشتری از محصول را تحت تأثیر قرار داده و یا تصویر مثبتی از مارک تجاری را جهت ایجاد ارزش ویژه مارک تجاری، توسعه دهند. در درک ارزش ویژه مارک تجاری، آکِر(1991) اظهار می­دارد که ارزش ویژه مارک تجاری، برای شرکت و نیز برای مشتری ارزش ایجاد می­کند. این پیشنهاد به نحو احسن حمایت گردیده است. ارزش ویژه مارک تجاری، تصمیمات مربوط به ادغام و خرید را تحت تأثیر قرا ر می­دهد و واکنش بازار را به دنبال دارد و قابلیت توسعه­پذیری نام تجاری را تعیین می­کند.به­طور مختصر از دیدگاه مدیریتی، ارزش ویژه مارک تجاری، مزیت رقابتی پایداری را برای شرکت ارایه می­نماید

ساخت مارک­تجاری یکی از بهترین راه­های کسب و کار در محیط­های بازاریابی امروزی که با تغییرات پایدار همراه است، می­باشد(اکر1993). ساخت موفق مارک­تجاری منجربه استحکام جایگاه رقابتی محصول در برابر افزایش قدرت خرده­فروشان می­شود(پارک و استیرنوانسان, 1994). ساخت مارک­تجاری همچنین سبب آگاهی مارک­تجاری نظیر دفاع در برابر رقبا و ساخت سهم بازار می­شود(ادامز1995).


[1] Development

[2] Kohli et al.

[3] Validity S

[4] Pappu and Quester

[5] Ross-Wooldridge et al.

[6][6] Kirmani and Zeithmal

فهرست مطالب
مقدمه 10
2-1- مفاهیم برند 11
2-1-1- اهمیت برند 13
2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16
2-1-3- برندینگ 16
2-1-3-1- برندینگ خدمات 17
2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23
2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند 28
2-1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند 30
2-1-6-1- رویکرد درون به بیرون 30
2-1-6-2- رویکرد بیرون به درون 33
2-1-6-3- رویکرد ترکییی 45
2-1-7-1- مدل ارزش ویژه برند آکر 49
2-1-7-2- مدل ارزش ویژه برند کلر 67
2-1-7-3- مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم 70
2-1-7-4- مدل ایکویتر برند 72
2-1-7-5- مدل اینتر برند 72
2-1-7-6- مدل برندز 73
2-1-7-7- مدل رزونانس برند 74
2-1-8- مدل مفهومی تحقیق 79
2-1-9- چهارچوب نظری تحقیق 80
2-1-10- آشنایی با صنعت بیمه 83
2-1-10-1- مفاهیم بیمه 85
2-1-10-2- تاریخچه بیمه 87
2-1-10-3- خصوصی سازی صنعت بیمه 90
2-1-10-4- طرح تحول صنعت بیمه 91
2-1-11- پیشینه تحقیق 94
2-1-11-1- مروری بر تحقیقات گذشته خارجی 94
2-1-11-2- مروری بر تحقیقات گذشته داخلی 95
منابع
شکل‌ها
شکل 2-2- مدل نتمیر و همکاران 41
شکل 2-3- مدل تیلور و همکاران 42
شکل 2-4- دسته بندی رویکرد ارزش ویژه برند والستر 43
شکل 2-5- مدل ارزیابی ارزش ویژه برند جهانی 47
شکل 2-6- چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی میک ند 51
شکل 2-7- ابعاد دانش برند کلر 68
شکل 2-8- مدل برند یانگ و رابیم 72
شکل 2-9- هرم رزونانس برند 77
جداول
جدول 2-2- تحقیقات انجام شده بر روی ارزش ویژه برندکیم و کیم 48
نمودارها
نمودار 2-1- ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات 23

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن | dl5 – p9d.ir

28 فوریه 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 114 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 105. دانلود پایان نامه مدیریت. بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن. مقدمه. ارزش ویژه برند فواید زیادی برای شرکتهایی که مالک نام تجاری هستند دارد. ارزش ویژه برند ارتباط مثبتی با وفاداری برند دارد. بطور دقیقتر ارزش ویژه …
مروری جامع بر ارزش ویژه برند، رویکردها و مدل های سنجش آن از دیدگاه …

کبری سبزعلی یمقانی ; مجله: پژوهش های علوم انسانی ; مهر 1392 ، سال پنجم – شماره 24 ;
دانلود فایل کامل بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن …

17 فوریه 2018 … دانلود فایل کامل بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن. دوست عزیز سلام .به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. هدف از این پایان نامه بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن می باشد. ادامه مطلب …
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان …

2-1-1- اهمیت برند 13 2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16. 2-1-3- برندینگ 16 2-1-3-1- برندینگ خدمات 17 2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23 2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند 28 2- 1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند 30 2-1-6-1- رویکرد …. از اينرو پژوهش حاضر در صدد است تا عوامل تأثيرگذار بر ارزش ویژه برند شركتهاي بيمه را مورد بررسي قرار دهد .
بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان …

1-2-2-اهمیت برند سازی در حوزه خدمات: 5 1-3- مرور … 2-1-1-1-برند : 15 2-1-1-2 مزيت هاي برند : 16 2-1-2-ارزش ويژه برند: 16 2-1-2-1-طبقه بندي ادبيات ارزش ويژه برند: 17 2-1-2-2-رويكردهاي موجود در سنجش ارزش ويژه برند: 18 …. در این تحقیق به بررسي عوامل موثر بر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان پرداخته شده است.در این  …
تاثير نگرش خريدار بر ارزش برند به واسطه کيفيت رابطه فروشنده …

اين تحقيق بررسي تأثير نگرش خريدار به برند شرکت بر ارزش برند و بررسي کردن نقش واسط. کيفيت رابطه خريدار. -. فروشنده در تأثيرگذاري نگرش خر. يدار بر ارزش برند شرکت است. داده. هاي اين. تحقيق با نظرسنجي از مشترکين شرکت ايرانسل شهر مشهد در سال. 0931. و از طريق پرسشنامه جمع. آوري. گرديد. ه است . جهت سنجش روايي  …
ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﻴﻦ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﻫﻤﺨﻮﺍﻧﻲ ﺷﺨﺼﻴ

23 فوریه 2013 … ﭼﻜﻴﺪﻩ. ﻧﺴﺒﺖ ﺩﺍﺩﻥ. ﻭ. ﻳﮋﮔﻲ. ﻫﺎﻱ ﺷﺨﺼﻴﺘﻲ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺑﺮﻧـﺪﻫﺎﻱ ﺗﺠـﺎﺭﻱ ﻣﻮﺿـﻮﻋﻲ ﺍﺳـﺖ ﻛـﻪ ﺩﺭ. ﺩﻫـﻪ. ﻫـﺎ. ﻱ ﺍﺧﻴـﺮ ﻛـﺎﻧﻮﻥ ﺗﻮﺟـﻪ. ﭘﮋﻭﻫﺸﮕﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﻃﺮﻓﻲ ﻫﻤﺨﻮﺍﻧﻲ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﻣﺸﺘﺮﻱ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺯ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺗﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ. ﻣـ. ﻲ. ﺗﻮﺍﻧـﺪ ﺩﺭ ﺍﻳﺠـﺎﺩ. ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﻘﺶ ﺍﺳﺎﺳﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ . ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺍﻳﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﻣﺪﻟﻲ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﺠﻤﻮﻋـﻪ. ﻓﺮﻭﺷـﮕﺎﻩ. ﻫـﺎ. ﻱ. ﺯﻧﺠ. ﻴﺮﻩ. ﺍﻱ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان …

10 ژوئن 2017 … برند می. توان ماهیت مقصد را شناسایی کرد و چارچوبی کلی در ا تیار مدیران. و متخصصان بازاریوابی آن مقصود. قورار داد. کو. ه. بتوانند اثر بخشی برند آن مقصد را مورد سنجش قراردهند. از. این رو،. تحقیق حاضر در پی شناسایی عوامل ا. صلی تاثیر گذار بر. ارزش ویژه برند از دیدگاه گردشگران و تعیین می ان اهمیت هر یک از این …
ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﻣﺸﺘﺮي ﻧﻘﺶ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ

26 ا کتبر 2013 … ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺣﺎﺿﺮ. ﺗﺎﺛﻴﺮ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ و اﺑﻌﺎد آن ﺑﺮ ارزش ﺑﺮﻧﺪ از دﻳﺪﮔﺎه ﻣﺸﺘﺮي. در. ﻗﺎﻟﺐ. اراﺋﻪ ﻣﺪﻟﻲ ﻣﺤﻘﻖ ﺳﺎﺧﺘﻪ و ﻧﻮآوراﻧﻪ. ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار. ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ . داده. ﻫﺎي ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﺑﺮاي اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺑ … ﭘﻮدﺳﺎﻛﻒ و. ارﮔﺎن. و ﺑﺮاي ﺳﻨﺠﺶ. ارزش ﺑﺮﻧﺪ. از ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺤﻘﻖ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻛﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت. ﻛﻴﻢ، ﺗﺎﻧﮓ و ﻫﺎوﻟﻲ. و آﻛﺮ ﻃﺮاﺣﻲ ﺷﺪه،. اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ . اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ از ﻧﻮع ﻛﺎرﺑﺮدي. ﺑﺎ ﻣﺎﻫﻴﺖ ﭘﻴﻤﺎﻳﺸﻲ ﻣﻲ. ﺑﺎﺷﺪ.
ﮔﯿﺮي ﺳﺎزي و اﻧﺪازه ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ، ﻣﻔﻬﻮم

17 فوریه 2015 … ﺑﺮﻧﺪ. اﺳﺖ . از آﻧﺠﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ راﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﯽ ﺑﺎ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﯾﮏ ﺳﺎزﻣﺎن دارد،. ﺳﻨﺠﺶ و ﭘﺎﯾﺶ ﻣﺴﺘﻤﺮ آن ﻣﯽ. ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان اﺑﺰار ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪي ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮان در ﺟﻬﺖ ﻧﯿﻞ ﺑﻪ اﻫﺪاف. ﮐﻠﯽ و اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ … ﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ارزش. ﮔﺬاري ﺑﺮﻧﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ از ﺳﻨﺠﻪ ﻫﺎي ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت و ﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻧﯿﺰ در. ﮔﺮوه ﺳﻮم ﺟﺎي داده ﺷﺪه. اﻧﺪ . واژﮔﺎن ﮐﻠﯿﺪي. : ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ، ﺷﺎﺧﺺ. ﻫﺎي ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ، ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ، ارزش.
ﻣﺪل ﻳﺎﺑﻲ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺤﻮر ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣ (

28 ژانويه 2014 … ﻋﻨـﻮان ارزش. وﻳــﮋه ﺑﺮﻧــﺪ. 2. اﺳــﺘﻨﺒﺎط ﻣــﻲ. ﺷــﻮد. 2010, 1). Kim and. Hyun,. ). ﺗﺎ. ﻛﻨﻮن. ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﻣﺤـﺪودي در ﺑﺮرﺳـﻲ راﺑﻄـﻪ. ﻋﻨﺎﺻــﺮ آﻣﻴﺨﺘــﻪ ﺗﺮﻓﻴــﻊ و ارزش وﻳــﮋه. ﺑﺮﻧــﺪ. از. دﻳــﺪﮔﺎه …. ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺸﺘﺮي. ﻣﺤﻮر ﻣﺒﺘﻨـﻲ ﺑـﺮ. آﻣﻴﺨﺘﻪ ﺗﺮﻓﻴﻊ در ﺷﺮﻛﺖ. ﻫﺎي ﻓﻌﺎل. در. ﺑﺎزار. ﺗﻬﺮان. اﺳﺖ . ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧ. ﻈﺮي و ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ. ﻣﻌﺮوف ﺗﺮﻳﻦ ﺗﻌﺮﻳﻒ اراﻳﻪ ﺷﺪه از ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧـﺪ. ﺗﻮﺳﻂ ﻳﻮ و داﻧﺘﻮ. ) 2001(.
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در بانکهای کشور (مطالعه موردی: بانک …

در این پایان نامه که با هدف “بررسی عوامل اثرگذار بر ارزش ویژه برند در بانک پارسیان ” تدوین شده، محقق تلاش نموده ضمن تاکید بر اهمیت برند و لزوم سرمایه گذاری بانک ها در زمینه برند- با وجود شرایط سخت رقابتی میان بانکهای متعدد و ظهور پر شتاب بانک های خصوصی- به خواننده لزوم وجود یک رویکرد متفاوت برای سنجش و ارزیابی برندهای  …
وﻓﺎداري ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزي ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري د

9 جولای 2013 … روﻳﻜﺮد ﻣﺪل. ﺳﺎزي ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري در ﺗﺒﻴﻴﻦ اﺛﺮ ﺗﺠﺮﺑﻪ، اﻋﺘﻤﺎد و. وﻓﺎداري ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ. *. ﻣﻬﺪي دﻫﻘﺎﻧﻲ ﺳﻠﻄﺎﻧﻲ. **. اﺳﻔﻨﺪﻳﺎر ﻣﺤﻤﺪي. ***. ﻳﺎﺳﺎن اﻟﻪ ﭘﻮراﺷﺮف. ****. ﻛﻮرش ﺳﺎﻳﻪ ﻣﻴﺮي. ***** ….. آن ﺑﺮاي اﻫﺪاف ﭼﻨﺪ. ﮔﺎﻧﻪ در ﻛﺸﻮر آﻣﺮﻳﻜﺎ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ . اﻳﻦ. ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ اﻃﻼﻋﺎت ﺗﺠﺮﺑﻲ ﺑﺮاي ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻳﻚ ﻣﺪل. ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل. ﻫﺎي ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ. ﻣﺸﺘﺮي و اﻃﻤﻴﻨﺎن از رواﻳﻲ و ﭘﺎﻳﺎﻳﻲ.
دریافت

26 آوريل 2014 … ارزش آﻓﺮﯾﻦ ﺑﺎﺷﺪ. ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ. ﻋﻨﻮان ﻣﻌﯿﺎري ﺑﺮاي ﺳﻨﺠﺶ ﻗﺪرت ﺑﺮﻧﺪﻫﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﺷﺪه،. ﮐﻪ ﻃﯽ دﻫﻪ. ﻫﺎي ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺗﮑﺎﻣﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ . در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺒﺎﻧﯽ اﯾﻦ ﻣﻔﻬﻮم. ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و … ﻫﺎي اﺧﯿﺮ ﻣﻮﺿﻮع ﺑﺮﻧﺪ و ﺑﻪ. ﺧﺼﻮص ارزش وﯾ. ﮋه ﺑﺮﻧﺪ. 1. ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺤﻘﻘﺎن ﺣﻮزه ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ. و ﻣﺆﺳﺴﺎﺗﯽ ﮐﻪ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ را ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽ. ،ﮐﻨﻨﺪ. ﺑﻪ ﺧﻮد ﺟﻠﺐ. ﮐﺮ. ده اﺳﺖ. ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺗﻌﺮﯾﻒ آﮐﺮ. 2. )a. 1996.
بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانهای با ارزش ویژه برند از دیدگاه …

این تحقیق با هدف بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانهای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز انجام شده است. این تحقیق از نظر … اگر بازاریابان پوشاک ورزشی یا شرکتهای ورزشی بتوانند درک بهتری از اهمیت رقابتی ارزش ویژه برند داشته باشند، مشتریان وفاداری را به دست خواهند آورد(کوی ، 2011: 136) .
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان – دانشگاه شاهد

10 نوامبر 2013 … آﮔﺎﻫﻲ از ﺑﺮﻧـﺪ ﻧﻘـﺶ ﻣﻬﻤـﻲ. در. ﻓﺮاﻳﻨﺪ. اﻳﺠﺎد. ارز. ش. وﻳﮋه. ﺑﺮاي ﺑﺮﻧﺪ اﺳﻨﻮا. اﻳﻔﺎ. ﻣﻴﻜﻨﺪ . ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﻫﺎي ﺗﺤﻘﻴﻖ. ﺗﺎﺛﻴﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧـﺪ. ﺑﺮ ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎي ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن را ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻛﺮدﻧﺪ . ﻧﺘﺎﻳﺞ. اﻳﻦ. ﺗﺤﻘﻴﻖ. ،. ﺿﻤﻦ. آﮔﺎﻫﻲ. از. وﺿﻌﻴﺖ. ﻣﻮﺟـﻮد. و. اﻧﺘﺨﺎب. روﻳﻜﺮدﻫﺎي. ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ. ﺑﺮاي. آﻳﻨﺪه. اﺳﻨﻮا ، ﻧﺸﺎن. داد. ﻳﻚ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ارزش وﻳﮋه ﺑﺎﻻ ﻣﻴﺘ. ﻮاﻧﺪ. ﺳﺒﺐ ﺑﺮوز رﻓﺘﺎرﻫﺎﻳﻲ از ﻗﺒﻴﻞ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺑﻪ ﭘﺮداﺧﺖ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑـﺮاي ﺑﺮﻧـﺪ …
اصل مقاله (7954 K) – مدیریت برند

تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی ا ۹۷ … بنابراین، پژوهش حاضر در پی بررسی ادراکات مشتریان از عواملی است که در ساخت. برندها در بازارهای صنعتی …. کیفیت رابطهای برند به عنوان یک شاخص مبتنی بر مشتری، برای سنجش قدرت و.
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان …

این مهم محقق را بر آن داشت تا به بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برندکه شامل چهار بعد (وفاداری به برند،کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند،تصویر برند) از دیدگاه گردشگران بر مقصد گردشگری استان گیلان می پردازد. 1-4 اهداف تحقیق: اهداف پژوهشی تحقیق حاضر به اینصورت است: 1- سنجش رابطه آگاهی از برند مقصد گردشگری با …
برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری – مجله اقتصادی

ارزش. ﻫﺎ و اﻋﺘﻘﺎدات، ﺳﯿﺎﺳﺖ. ﻫﺎ و ﺣﺘﯽ روح اﻓﺮاد را ﺗﺤﺖ. ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻗﺮار دﻫﻨﺪ . ﻧﺎم ﺗﺠﺎری. ﻣﻮﺟﺐ. ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﯾﺎ. ﺳﺎزﻧﺪه ﻣﯽ. ﺷﻮد . در ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ ا. ز روش ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. و. ﻫﺪف آن ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﺮﻧﺪ در اﺑﻌﺎد ….. ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﭼﺎرﭼﻮب ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺷﺎﯾﻦ ﺑﻪ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺳﺎﺧﺘﺎر داﺧﻠﯽ ﮔﺮاﯾﺶ ﻧﺎم. ﺗﺠﺎری ﻣﯽ. ﭘﺮدازد . از دﯾﺪﮔﺎه رﻓﺘﺎری،. وﯾﮋﮔﯽ. ﻫﺎی ﮔﺮاﯾﺶ ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از اﻫﻤﯿﺖ اﻫﺮم داﺧﻠﯽ ارزش. وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ. (. رﺳﺎﻟﺖ،. ﭼﺸﻢ.
اندازهگيري ارزش برند – مديريت فردا

در این مقاله ارزش ویژه برند از دیدگاه مالی مورد بررسی قرار می گیرد. بدین ترتیب که در ادامه به تعریف، جایگاه و اهمیت برند در ادبیات بازاریابی اشاره و سپس چگونگی اندازه گیری آن مورد بررسی قرار می گیرد. بیان مسئله مسئله برندینگ و مدیریت برند امروزه هواخواهان متعددی در دنیای بازارابی برای خود دست و پا کرده است. بسیاری از نظریه …
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه

به همین منظور با بررسی ادبیات پژوهش و بهرهگیری ازنظر خبرگان مهمترین عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند خدمات بانکداری در ایران شناسایی و الگویی در ا ین زمینه ارائه گردید. سپس الگوی ارائهشده در بانک سپه مورد آزمون قرار گرفت. در این پژوهش 761 پرسشنامه در بین مشتریان بانک سپه توزیع گردید و جهت تحلیل دادهها نیز از روشهای …
بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه …

چرا که ارزش برند توان هدایت مجموعهای عظیم از سرمایهگذاری در منابع سازمانی را دارد و از آنجائیکه بسیاری از پژوهشها تبلیغات مناسب را عاملی جهت کسب ارزش ویژه برند در شرکتها قلمداد میکند، از این رو بررسی و واکاوی اثر تبلیغات به منظور دستیابی به ارزش ویژه برند بویژه در شرکتهای شکلاتسازی از اهمیت زیادی برخوردار است.
ارزش گذاری برند و تعیین ارزش و قیمت نام و علائم تجاری | ثبت شرکت …

البته ارزش گذاری برند معیارهای متفاوتی دارد اما در اغلب رویکردهای سنجش ارزش برند بیشتر ارزش مالی آن در نظر گرفته شده است. به طور کلی برند و ارزش آن بر … در سالهای اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملکرد مالی کسب و کارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشکار شده است. شناخت این نقش، نیاز …
توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر …

همچنین، تحقیقات نشان دادهاند هویتیابی افراد با سازمان، تأثیر عمدهای بر عملکرد و دستیابی به اهداف سازمان دارد. برایناساس، بهمنظور دستیابی به هدف پژوهش، با مرور ادبیات پژوهشی موجود و براساس یافتههای پژوهشگران پیشین، مدلی ساختاری برای بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژة برند توسعه داده شد.
ممیزی و ارزشگذاری مدیریت برند | ممیزی مدیریت برند – مدیرسان

شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت كرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای كیفی و كمی … در این بخش سعی شده تا روشهای معمول در ارزیابی برند و ارزش گذاری آن مورد بررسی قرار گرفته و آنچه در ارزش گذاری برند حائز اهمیت است را معرفی کنیم.
اصل مقاله

ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ. ،. ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻱ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ، ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺍﺩﺭﺍﻙ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺁﮔﺎﻫﻲ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﻘﺼ. ﺪ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ. ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍﻣﺴﺮ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺍﻫﻤﻴﺖ، ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻱ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻳﻦ ﻋﺎﻣﻞ ﺗﺎﺛﻴﺮ. ﮔﺬﺍﺭ. ﻱ. ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ … ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﻳﻚ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﮔﺎﻩ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﺍﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﻴﺮﺩ ﻭ. ﻣﺪﻝ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺭﺍ … ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﺳﻨﺠﺶ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻳﻚ ﻛﻞ ﻳﻚ ﺑﺮﻧﺪ ﺭﺍ. ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ ﻣﻲ ﻛ.
ﻣﺮوري ﺑﺮ ادﺑﯿﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮﻧﺪ

اﺣﻤﺪرﺿﺎ ﺷﮑﺮﭼﯽ زاده. 2. ﭼﮑﯿﺪه: ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ادﺑﯿﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﯽ ﭘﺮدازد ﮐﻪ ﭘﮋوﻫﺶ از ﻧﻮع ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ. -. ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ اي ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﺲ از ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﺎم. و ﻧﺸﺎن ﺗﺠﺎري ﺑﻪ اﯾﻦ ﺟﻤﻊ ﺑﻨﺪي رﺳﯿﺪ ﮐﻪ. اﯾﺠﺎد. ﺑﺮﻧﺪ. و. ذﻫﻨﯿﺖ … ارزش. ﮔﺬاري. از. دﯾﺪ. ﻣﺸﺘﺮي. از. اﻫﻤﯿﺖ. ﺑﺎﻻﯾﯽ. ﺑﺮاي. ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎي. ﺑﺮﺧﻮردار. اﺳﺖ،. زﯾﺮا. در. ﻧﻬﺎﯾﺖ. ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ. و. ﻣﺎﻧﺪﮔﺎري. آﻧﻬﺎ. در. ﮔﺮو. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. آﻧﺎن. اﺳﺖ. ﺑﻪ. ﻫﻤﯿﻦ. دﻟﯿﻞ. ارزش. وﯾﮋه. ﺑﺮﻧﺪ. از. ارزش.
نقش تبلیغات و ترفیع فروش در خلق ارزش ویژه برند | برندسازان ایران

16 جولای 1996 … با این حال نقش مجزای این دو مورد برای ارزش ویژهی برند هنوز نامشخص است و این متغیرها نیاز به بررسی بیشتر دارند. در این مقاله دو بحث را مورد بررسی قرار می دهیم. توضیح درباره دو عنصر از ارزش ویژه برند یعنی تبلیغات و ترفیع فروش; روابط میان این ابعاد. ارزش ویژه برند. ارزش ویژه برند موضوعی اساسی در …
ارزش ویژه برند چیست و چگونه اندازهگیری میشود | چطور

20 مه 2017 … یانگ و روبیکام (Young & Rubicam) (نام یک آژانس ارتباطات بازاریابی)، ارزشیابیِ دارایی برند را توسعه دادهاند. ابزار مورد اشاره از توانایی سنجش قدرت و ارزش برند برخوردار است. این آژانس، با استفاده از این ابزار، دیدگاه مشتریان را با توجه به چهار ویژگی ارزیابی میکند: تمایز: مشخصههایی که برند را تعریف میکنند و …
اثر نام تجاری بر عملکرد سازمان

شناخت این نقش، نیا. ز سازمان. ها به ارزیابی. وضعیت برند خود و مقایسه. ی آن با سایر رقبا را تقویت کرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره. گیری از جدیدترین شیوه. ها و …. داری را بررسی می. کند. این. مقاله. در. جستجوی. ارتباطات. بین. چهار. جزء. ارزش. ویژه. برند. است؛. آگاهی. از. برند،. وفاداری. به. برند،. کیفیت. ادراک. شده. و. تصویر. برند.

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات