× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

هدف از این پایان نامه تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 81
فرمت فایل doc
حجم فایل 461 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پایان نامه مدیریت

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

چکیده
تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.
در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.
مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد.
کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

مقدمه

برنامه بازاریابی یک فعالیت ساده،سرگرم کننده و تفریحی نیست،بلکه امری بسیار زمان بر و چالشی است،به طوری که اکثر مدیران موفق بیشتر وقت خود را صرف برنامه ریزی می کنند تا اجرا. هر چند که نغییرات روز افزون و فزاینده در بازارها بسیاری از برنامه ریزیها را از سودمندی و کارآیی می اندازد، به طوری که یکی از صاحبنظران به نام جیمز برایان کوین در این باره می گوید که بخش بزرگی از برنامه ریزی ها همانند نم نم باران، پس از بارش شدید آن هستند و هیچ تاثیری بر هوای پس آن باران ندارند ،اما با این وصف هم،مدیران مجبور به برنامه ریزی هستند و باید وقت مناسبی برای آن صرف نمایند.

از اینرو برنامه ریزی روش و مهارت اساسی است که به کار گرفته می شود تا ما را در برخورد با مشکل انجام کارهای فراوان با منابع اندک یاری رساند. جعبه ابزار برنامه ریزان در برگیرنده تکنیک هایی برای اولویت بندی،تصمیم گیری و همین طور هدف گذاری و کنترل است. و همه این ابزارها به کار گرفته می‌شوند تا به ما اطمینان دهند که منابع محدود به طور کارآمدی مورد استفاده قرار گرفته اند، به گونه ای که بهترین نتایج را از زمان و پول خود به دست خواهیم آورد.اما در محیط شدیدا رقابتی کسب و کار امروزی،کارآیی به تنهایی کافی نیست. در بازار هزاره جدید،مشتریان به همان اندازه زمان و پول کمیاب هستند و تنها زمانی می توان به موفقیت امیدوار بود که برنامه ریزی بر ارضای مشتریان و ارباب رجوع های حساس تمرکز یابد .استفاده اثر بخش از منابع کمیاب به همان اندازه استفاده کارآمد آن ها حیاتی بوده و چالشی است که مدیران بازرگانی امروزه پیش رو دارند. برنامه بازاریابی چارچوب یا نقشه استراتژی های مشتری-مدار را فراهم آورده و موفقیت کسب و کار را تضمین می کند(هتن،1387)[1]


[1]Hatton

فهرست مطالب
چکیده 1
مقدمه 3
1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5
2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14
1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14
تجزیه و تحلیل PESTEL: 15
فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15
تحلیل خود 18
2-2-2- تحلیل رقبا 22
3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24
مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25
چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25
ارزش مشتریان شما چیست؟ 25
3-2- تعیین اهداف 26
1-3-2- اهداف بازاریابی 28
2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30
4-2.تدوین استراتژی 36
5-2- بازاریابی هدف 37
1-5-2- بخش بندی بازار 39
2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42
3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43
2-5-2- بازار هدف 44
3-5-2- موضع یابی 45
6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47
1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49
1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52
2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53
3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54
4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54
5-1-6-2- بسته‌بندی 56
6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57
2-6-2- قیمت‌گذاری 60
1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60
2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61
3-2-6-2- تعیین قیمت 62
3-6-2- توزیع 65
1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66
2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67
3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67
4-6-2- ترویج 68
1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68
تبلیغات 68
فروش شخصی 69
بازاریابی مستقیم 69
روابط عمومی 70
نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70
پیشبرد فروش 71
اهداف پیشبرد فروش 71
استراتژی‌های پیشبرد فروش 72
2-4-6-2- برنامه ترویجی 73
7-2- زمینه پژوهش 75
فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80
فهرست
1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12
2-2- PESTEL 21
3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20
4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26
5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29
6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39
7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40
8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46
9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60
فهرست اشکال
شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8
شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9
شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14
شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15
شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16
شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17
شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19
شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31
شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32
شکل 8-2- ماتریس آنسف 35
شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41
شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43
شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44
شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48
شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50
شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51
شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52
شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53
شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57
شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59
شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62
شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63
شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64
شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73
شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75
شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش 77

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

برنامه بازاریابی استراتژیک چیست ؟ و مزایا برنامه استراتژیک …

4 مارس 2017 … برنامه بازاریابی استراتژیک و مارکتینگ پلن ضرورت های فرآیند بازاریابی استراتژی، مزایا برنامه استراتژیک بازاریابی, نمونه طرح برنامه ریزی … وقتی تیم اجرایی شرکت برنامه بازاریابی استراتژیک را تدوین کرد، نوبت به مرحله ی بعدی می رسد، یعنی تهیه کردن برنامه های تاکتیکی بازاریابی و ملزومات پروژه …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی | فتانه دانلود

13 فوریه 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 461 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 100. دانلود پایان نامه مدیریت. تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی. چکیده. تصمیم گیری، رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال، مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه …
برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي

25 سپتامبر 2009 … ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ. از دﯾﺪﮔﺎه دﯾﺐ و ﺳﯿﻤﯿﮏ.. ﻣﻮاﻧﻊ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ از دﯾﺪﮔﺎه ﻣﮏ دوﻧﺎﻟﺪ.. ﻣﻮاﻧﻊ اﺟﺮاي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ از دﯾﺪﮔﺎه ﻓﻠﯿﭗ ﮐﺎﺗﻠﺮ.. ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﻮاﻧﻊ اﺟﺮاي ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺑﺎزا … ﻫﻤﯿﻦ راﺳﺘﺎ ، ﺑﺎزارﺷﻨﺎﺳﯽ و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ اي ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺗﺮ و ﭘﯿﭽﯿﺪه ﺗﺮ ﻧﻔﺶ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮد راغ … ﮐﯿﻔﯽ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻣﺘﻐﯿﯿﺮﻫﺨﺎي ﻣﻠﯽ و ﻓﺮاﻣﻠﯽ در ﻫﺪف ﮔﺬاري ، ﺗﺪوﯾﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋي ، اﺟﺮاي ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻏﻠﺒﻪ ﺑﺮ ﻣﺤﺪودﯾﺘﻬﺎي.
مشاوره استراتژی و بازاریابی | تدوین استراتژی, برنامه بازاریابی …

SAVE: راهحل، دسترسی، ارزش و آموزش; تحلیل رقبا و شناسایی مصرفکنندگان هدف براساس ویژگیهای جمعیتشناختی، روانشناختی و رفتاری; تعیین اهداف، استراتژیها و تاکتیکهای بازاریابی; بودجهبندی و پیشبینی مالی شامل تحلیل نقطه سربهسر، پیشبینی فروش و بودجهریزی ماهانه; کنترل و ارزیابی شامل برنامهریزی برای اقدامات  …
برنامه بازاریابی را چگونه طراحی کنیم؟! یک برنامه بازاریابی شامل چه …

4 نوامبر 2015 … برنامه بازاریابی یک سند دقیق برای ترویج یک محصول واحد از فروم استراتژی سالانه کسب و کار است. … استراتژی دیفرانسیل: تعیین یک محصول و یک سرویس خاص و منحصر بفرد برای یک بازار خاص. … بخش تاکتیکی برنامه بازاریابی بصورت خلاصه به شما می گوید که چگونه از هر یک از عناصر استفاده کنید.
استراتژی بازاریابی توسط دکترین خبره پارک بازاریابی ایران تدوین

البته استراتژی بازاریابی و فروش در راستای استراتژی های سازمانی تدوین می گردد. جامع ترین و کاربردی ترین برنامه استراتژی … برنامه ریزی را از جنبه افق زمانی می توان در قالب برنامه ریزی کوتاه مدت (برنامه ریزی عملیاتی و تاکتیکی)، برنامه ریزی میان مدت و برنامه ریزی بلندمدت دسته بندی نمود. در برنامه ریزی های پارک بازاریابی …
برنامه بازاریابی چیست و چگونه تدوین میشود؟ – وب 24

27 ا کتبر 2017 … برنامه بازاریابی مراحل و فعالیت هایی که برای رسیدن به اهداف برنامه تجاری لازم است را نشان میدهد. برای مثال: یک برنامه بازاریابی ممکن است شامل یک استراتژی برای توسعه سهم بازار به اندازه پانزده درصد باشد. برنامه بازاریابی پس از تعیین این هدف، راهکارهایی را که برای رسیدن به پانزده درصد از سهم بازار ترسیم می …
تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش …

‘گزیده اطلاعات در مورد تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,پروژه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,مبانی نظری برنامه بازاریابی,پایان نامه بازاریابی برای فروش بیشتر,پایان نامه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش.
راهنمای تهیه برنامه بازاریابی – همراه با نمونه – آموزش و مشاوره بازاریابی …

21 نوامبر 2016 … این مطلب راهنمای تدوین برنامه بازاریابی است و البته نه یک برنامه بازاریابی معمولی ، بلکه یک برنامه بازاریابی مدرن و امروزی، همراه با نمونه واقعی. … سپس، شما یک برنامه تاکتیکی تهیه میکنید و برپایه آن تبلیغات بیشتری میکنید، ولی هیچ تغییری مشاهده نمیکنید. دلیل این است که مشکل اساسیتر است. مشکل بر …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

2 مارس 2018 … تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی. سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید …
طرح بازاریابی چیست؟ – طرح کسب و کار

28 دسامبر 2015 … تمامی فعالیتهای گروهی و انفرادی برای بازاریابی یک کالا باید حساب شده و در قالبهای مشخصی تدوین شود و فعالیتهای بدون مطالعه و برنامهریزی باید حذف … طرح بازاریابی اهداف بازاریابی را تعیین میکند و راهبردهای دستیابی به آنها را پیشنهاد می دهد. … تاکتیکهای بازاریابی تبدیل استراتژی به برنامههای کار است.
نسیم دانلود | تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

2 مارس 2018 … تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی on نسیم دانلود | هموطنان گرامی سلام.وقت بخیربا سلام،محصول دانلودی +{{تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل تعیین تاکتیکهای بازاریابی در …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی – فرالود

16 فوریه 2018 … کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی. شما به صفحه اختصاصی تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. هدف از این پایان نامه تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی.
دانلود (تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی)

17 فوریه 2018 … شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند هدف از این پایان نامه تعیین …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

16 فوریه 2018 … ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم عنوان محصول دانلودی:تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی)) را در ادامه مطلب ببینید هدف از این پایان …
دانلود فایل کامل تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه …

20 ژانويه 2018 … دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی)) را در ادامه مطلب ببینید …
ثانا | کاملترین فایل تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه …

26 ژانويه 2018 … شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید.
دانلود تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی -کامل و …

کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی)) را در ادامه مطلب ببینید هدف از این پایان نامه تعیین …
دانلود (تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی)

17 فوریه 2018 … امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید.
خرید فایل( تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی)

16 فوریه 2018 … از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

16 فوریه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. هدف از این پایان نامه تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی می باشد.
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی | effect

18 فوریه 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 461 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 100. دانلود پایان نامه مدیریت. تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی. چکیده. تصمیم گیری، رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال، مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه …
برترین پکیج تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه …

1 فوریه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید. بخش مهم در خرید های اینترنتی …
برترین پکیج تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه …

2 فوریه 2018 … شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی | fox

6 روز پیش … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 461 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 100. دانلود پایان نامه مدیریت. تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی. چکیده. تصمیم گیری، رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال، مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی | hard

4 مارس 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 461 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 100. دانلود پایان نامه مدیریت. تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی. چکیده. تصمیم گیری، رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال، مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی | house

2 مارس 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 461 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 100. دانلود پایان نامه مدیریت. تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی. چکیده. تصمیم گیری، رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال، مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی | fortune

5 مارس 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 461 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 100. دانلود پایان نامه مدیریت. تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی. چکیده. تصمیم گیری، رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال، مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه …
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی | download5

19 فوریه 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 461 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 100. دانلود پایان نامه مدیریت. تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی. چکیده. تصمیم گیری، رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال، مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه …

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات