× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

هدف از این مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 77
فرمت فایل doc
حجم فایل 823 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

چکیده
در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند و دانش برندینگ است.بازاریابان اعتقاد دارند که محصول جدید با نام تجاری تعمیم یافته توسط مصرف کننده به طور مطلوب تری ارزیابی می شود زیرا مصرف کننده نگرش مثبت خود را از نام تجاری مربوط به محصول جدید منتقل می کند.مطالعه ی حاضر با هدف تأثیرات ارزش ویژه ی برند بر ارزیابی بسط برند صورت گرفته است.در تحقیق حاضر برند کاله که برند شناخته شده ای در سطح ایران است،جهت مطالعه انتخاب شده است.
تحقیق حاضر بر اساس روش گردآوری داده ها،تحقیق توصیفی واز نوع پیمایشی است.داده های 377 پرسشنامه مبنای تحلیل قرارگرفت.جهت تجزیه و تحلیل داده ها وتایید مدل نیز از روش آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شده است ونتایج این پژوهش نشان می دهد که سه بعد از مدل ارزش ویژه برند آکر(وفاداری به برند،آگاهی از برند،تداعی ازبرند)بر ارزیابی از بسط برند تأثیرمعنا داردارد ولی بین کیفیت ادراک شده و ارزیابی از بسط برند رابطه ی معنا داری وجود ندارد.نوگرایی مصرف کننده و تناسب محصول دو متغیر ارزش ویژه ی برند و ارزیابی از بسط برند را تعدیل می کنند.
واژه های کلیدی :
ارزش ویژه ی برند
ارزیابی از بسط برند
نوگرایی مصرف کننده
تناسب محصول
مقدمه
دنیای پیرامون ما و محیطی که سازمان ها درآن قرار دارند هر روز پیچیده تر از گذشته می شود سازمان ها ناچارند برای ادامه ی حیات در این محیط در حال تغییر خود را با پیشرفت های روز افزون دانش و فن آوری انطباق دهند در جهان رقابتی امروز،سازمانی امکان بقا دارد که بتواند خود را پیوسته با تغییرات محیط پیرامونش وفق دهد(شیهالی، 1384).شرکت ها در بازار یابی جدید برای ایجاد تمایز بین محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگون استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز ، تصمیم د رمورد انتخاب نام تجاری برای محصولات و خدمات می باشد (Aaker & Keller, 1990).یک نام تجاری چکیده ای از هویت،اصالت،ویژگی وتفاوت یک نام تجاری،اطلاعات را که درکلمه یا علامت متمرکز شده است را برمی انگیزد به همین دلیل است که نام های تجاری برای تبادلات کسب و کار حیاتی اند.
هر شرکت در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار، با سوالهای متعددی مواجه است.مهم ترین مساله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول می دارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند تا بتواند تقاضای کافی ایجاد کند و یا به عبارت دیگر ، برای بازار جذابیت داشته باشد.در این باره موضعی که بنگاه برای محصول خود اتخاذ می کند باید با ویژگی های مختلف محصول،از جمله کیفیت محصول،نوع بسته بندی ، نام تجاری و نوع تبلیغات ، پشتیبانی می شود.ومعمولاً نام تجاری اصلی باعث کاهش هزینه های بازاریابی و احتمال افزایش موفقیت کلی شرکت می شود(Morrin , 1999).
تصور می شود که ارزش ویژه برند مزایای بسیاری برای شرکتها داشته باشد مثلاً سطوح بالای ارزش ویژه منجر به افزایش ترجیحات و تمایلات مصرف کننده و دلایل خرید او می شود.شرکت هایی که از ارزش ویژه برند بیشتری برخورداند ، بازده بالایی نیز خواهند داشت. برند سازی یکی از روش های قدرتمند در ایجاد تمایز و یکی از کلیدی ترین استراتژی های موضع یابی رقابتی است.
برندها مزایای رقابتی پایداری را برای شرکتها به همراه دارند. به بیان دیگر اگر مصرف کنندگان برندی را خوب بدانند شرکت به یک مزایای رقابتی دست یافته است .
ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد . ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن اثر بخشی و کارآیی برنامه های بازاریابی وفاداری به برند ، قیمت و حاشیه سود ، توسعه برند،هرم تجاری و مزیت رقابتی شرکت ارزش ایجاد می کنند(آکر، 1991).بازاریابان معتقد هستند که تعمیم های برند،در اکثرموارد توسط مشتریان بسیار مطلوب ارزیابی می شوند ، زیرا مشتریان ، ویژگی ها و احساسات مثبتی را که از برند اصلی در ذهن دارند به محصولات تعمیم داده شده نیز انتقال می دهند(Bhat & Reddy, 2001).
از نقطه نظر رفتاری ارزش ویژه برند در ایجاد نقاط تمایزی که منجر به مزایای رقابتی در رقابت غیر قیمت می شود ، بسیار حائز اهمیت است لذا این تحقیق درصدد است تأثیرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان شرکت ها و فروشگاه های عرضه کننده فرآورده های لبنی کاله درشهر کاشان بپردازد.در این فصل به بررسی و ارائه توضیحات در خصوص بیان مساله و اهمیت و ضرورت انجام تحقیق و اهداف و فرضیه های تحقیق و در آخر به تعریف واژه های کلیدی تحقیق پرداخته می شود.
فهرست مطالب
چکیده 1
فصل دوم
مقدمه 10
1-2 نگرشی بر تحول نام تجاری در ایران 11
2-2 تعاریف برند 11
2-3 معانی نام و نشان تجاری 13
2-4 ارزش و اهمیت نام تجاری 14
2-4-1 ارزش نام یک نام تجاری خاص برای مصرف کننده 14
2-4-2 ارزش یک نام تجاری خاص برای سهامداران از نظر مالی 15
2-5 برندسازی 17
2-6 وجود برند 18
2-7 ارزش ویژه برند 18
2-8 دیدگاه ارزش ویژه نام و نشان تجاری کلر 19
2-9 استراتژی نام تجاری ، استراتژی کسب و کار 19
2-10 رویکردهای اندازه گیری ارزش ویژه برند 22
2-11 مدلهای ارزش ویژه برند 23
2-12 مدل ارزش ویژه آکر 29
2-13 تعریف مفاهیم و اجزای برند 30
2-14 بسط برند 35
2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37
2-16 تناسب درک شده از برند 39
2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41
2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43
2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45
2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47
2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50
2-20 مزایای بسط برند 50
2-21 مروری بر تحقیقات پیشین 52
2-21-1 تحقیقات خارجی 52
2-21-2 تحقیقات داخلی 57
2-22 مدل مفهومی 61
2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62
منابع و مآخذ

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

مبانی نظری بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن | مهوش دانلود

17 فوریه 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 545 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 128. دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی. بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن. چکیده. هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند …
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند | آرمین دانلود

27 ژانويه 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 1669 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 144. دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی. بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. *** همراه با پرسشنامه. چکیده. در سال های اخیر، بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و …
برترین فایل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

17 فوریه 2018 … بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند)) را در ادامه مطلب ببینید هدف از این مبانی …
برترین فایل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

17 فوریه 2018 … برترین فایل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید هدف از این پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه …
مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند.
کاملترین فایل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید. بخش مهم در خرید های …
دریافت فایل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

17 فوریه 2018 … کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه فایل مارکت بصورت …
دانلود مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

1 فوریه 2018 … شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. هدف از این مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه …
ویستا پردیس

بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی – مقاله رشته هنر با … بررسی سلب مالکیت از سرمایه گذاران خارجی در رویه داوری تجاری بین المللی با تاکید بر دیوان داوری ایکسید …. مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

1 فوریه 2018 … هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر به صفحه دانلود فایل(مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند}را دانلود خواهید کرد هدف از این مبانی نظری بررسی اثرات …
دانلود مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

16 فوریه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم با سلام،محصول دانلودی +{{مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند و بررسی کامل هدایت میشوید.
خرید و دانلود مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

17 فوریه 2018 … دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند و بررسی کامل هدایت میشوید
قاب شیشه ای

خرید فایل( پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند) … دانلود (مبانی نظری ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه) …. ترجمه مقاله یک الگوریتم حل و کشف بن بست نامتمرکز برای مدل تعمیم یافته در سیستم های توزیع شده
برترین پکیج مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

27 ژانويه 2018 … هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند ببرید …
مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

2 مارس 2018 … امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه فایل …
دانلود (مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند)

16 فوریه 2018 … از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد نام محصول دانلودی: مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی هدف از این مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می …
دانلود مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

17 فوریه 2018 … ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید. بخش مهم در خرید …
دانلود مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

1 فوریه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند ببرید. هدف از این مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …
کاملترین فایل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

16 فوریه 2018 … بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند و بررسی کامل هدایت میشوید.
ثانا | دانلود (مبانی نظری ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند)

29 ژانويه 2018 … دانلود (مبانی نظری ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند) on ثانا | کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدیدهموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مبانی…
نسیم دانلود | بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

3 مارس 2018 … بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند on نسیم دانلود | کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدیدمحقق گرامی،شما با جستجوی بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی( بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند)شما را در رسیدن به …
مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

1 فوریه 2018 … مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی هدف از این مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در …
فایل بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند – سرو دانلود

1 فوریه 2018 … بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید. هدف از این پایان نامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می باشد. ادامه مطلب …
فایل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

29 ژانويه 2018 … فایل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد نام محصول دانلودی: مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی …
خرید و دانلود مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

6 ژانويه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند ببرید …
دانلود مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

17 فوریه 2018 … کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید. بخش مهم در …
خرید فایل( مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

16 فوریه 2018 … هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر به صفحه دانلود فایل(مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند}را دانلود خواهید کرد. هدف از این مبانی نظری بررسی …
پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

16 فوریه 2018 … کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند) شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند هدف از این پرسشنامه بررسی …
خرید آنلاین مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

8 ژانويه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیمهموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی …
برترین فایل مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

19 ژانويه 2018 … کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی. شما به صفحه اختصاصی مبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید.

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات