× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

هدف از این مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 54
فرمت فایل doc
حجم فایل 135 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 142

مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل

چکیده
موفقیت یك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی كه سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یك هدف مهم هست و می تواند تركیبی از نتایج مالی كوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون كیفیت ادراك شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشكیل دهنده ارزش ویژه برند هستند”.آکر “یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با 26 سوال طراحی گردیده است.
برای پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل4شرکت خصوصی بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.
واژگان کلیدی:
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
کیفیت ادراک شده
آگاهی از برند
تداعی برند
مقدمه
چنان‌كه می دانید در قرن بیست و یكم تحولات تكنولوژی، حمل و نقل و ارتباطات با سرعت و وسعت شگفت‌آوری انجام پذیرفته كه در نتیجه آن بیمه‌ها را نیز از زوایای مختلف و با شتاب توسعه داده است.در حال حاضر 20 برند بیمه‌گر به صورت 1 شركت دولتی و 15 شركت خصوصی و 3 شركت بیمه غیردولتی در مناطق آزاد اقتصادی و 1 شركت بیمه اتكایی در كشور فعال می‌باشند كه خدمات بیمه ای را در بیش از15200 نمایندگی و 270 كارگزاری ارائه می‌دهند. هم‌اكنون ضریب نفوذ بیمه در ایران معادل 5/1 درصد تولید ناخالص داخلی است كه با احتساب حق بیمه‌های تأمین اجتماعی، صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌های حمایتی، این ضریب معادل 6/4 درصد خواهد بود.
در حالی كه در كشورهای توسعه‌یافته حدوداً 17 درصد است. لذا می‌توان متوجه شد كه دریافت حق بیمه‌های بالا، عدم آگاهی عمومی نسبت به كاركردهای بیمه، كافی نبودن تأمین‌های ارائه شده توسط شركت‌های بیمه، تحمیل شرایط یك‌طرفه و ارائه بیمه‌های سنتی به مردم، وجود آئین‌نامه‌ها و مقررات دست و پا گیر الزام به رعایت نرخ‌های ثابت و اجتناب از تخفیف براساس مصوبات شورای عالی بیمه، از جمله چالش‌هایی هستند كه كاهش فروش بیمه‌ها را در پی داشته‌اند. اگرچه طی یك دهه گذشته صنعت بیمه در ایران رشد قابل قبولی داشته اما هنوز آن‌طور كه باید به نیازهای اولیه مشتریان خود نگاه عمیقی نکرده است.در سال های گذشته با افزایش تعداد شرکت های خصوصی بیمه گر رقابت میان آنها به طور چشم گیری افزایش یافته است. در نتیجه یکی از نکات كلیدی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی درك رفتار مصرف‌كننده در تقابل با برندهاست.
بدین‌ترتیب شناسایی نیازهای مصرف‌كنندگان و عوامل اثرگذار در انتخاب آنها از بین برندهای مختلف امری مهم به نظر می‌رسد. از این‌رو پژوهش حاضر در صدد است تا عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند شركت‌های بیمه را مورد بررسی قرار دهد. امید است نتایج این پژوهش در جهت ارتقای خدمات بیمه‌ای مطابق با مطلوبیت‌های ارزشی مصرف‌كنندگان، ارائه اطلاعات به مدیران شركت‌های بیمه‌گر، تهیه استراتژی مناسب برای تأمین اطلاعات مورد نیاز شركت‌ها و همچنین برای برنامه‌های حمایتی بیمه مركزی ایران از شركت‌های بیمه‌گر در جهت آزادسازی رقابت و حذف مقررات دست و پا گیرمفید واقع گردد.
فهرست مطالب
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق
مقدمه 10
2-1- مفاهیم برند 11
2-1-1- اهمیت برند 13
2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16
2-1-3- برندینگ 16
2-1-3-1- برندینگ خدمات 17
2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23
2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند 28
2-1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند 30
2-1-6-1- رویکرد درون به بیرون 30
2-1-6-2- رویکرد بیرون به درون 33
2-1-6-3- رویکرد ترکییی 45
2-1-7-1- مدل ارزش ویژه برند آکر 49
2-1-7-2- مدل ارزش ویژه برند کلر 67
2-1-7-3- مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم 70
2-1-7-4- مدل ایکویتر برند 72
2-1-7-5- مدل اینتر برند 72
2-1-7-6- مدل برندز 73
2-1-7-7- مدل رزونانس برند 74
2-1-8- مدل مفهومی تحقیق 79
2-1-9- چهارچوب نظری تحقیق 80
2-1-10- آشنایی با صنعت بیمه 83
2-1-10-1- مفاهیم بیمه 85
2-1-10-2- تاریخچه بیمه 87
2-1-10-3- خصوصی سازی صنعت بیمه 90
2-1-10-4- طرح تحول صنعت بیمه 91
2-1-11- پیشینه تحقیق 94
2-1-11-1- مروری بر تحقیقات گذشته خارجی 94
2-1-11-2- مروری بر تحقیقات گذشته داخلی 95
منابع
شکل‌ها
شکل 2-2- مدل نتمیر و همکاران 41
شکل 2-3- مدل تیلور و همکاران 42
شکل 2-4- دسته بندی رویکرد ارزش ویژه برند والستر 43
شکل 2-5- مدل ارزیابی ارزش ویژه برند جهانی 47
شکل 2-6- چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی میک ند 51
شکل 2-7- ابعاد دانش برند کلر 68
شکل 2-8- مدل برند یانگ و رابیم 72
شکل 2-9- هرم رزونانس برند 77
جداول
جدول 2-2- تحقیقات انجام شده بر روی ارزش ویژه برندکیم و کیم 48
نمودارها
نمودار 2-1- ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات 23

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند – مبانی نظری و پیشینه تحقیق

با این وجود ، در اینجا حداقل دو دلیل وجود دارد که گنجاندن وفاداری به برند در چارچوب مفهومی ارزش ویژه برند را تایید می کند.نخست اینکه ، ارزش ویژه برند برای یک شرکت به طور قابل توجهی از وفاداری مشتریان به برند حاصل می شود. در هنگام ارزشگذاری برند برای خرید و فروش برند، وفاداری به برند یکی از فاکتورهای کلیدی است که می باید …
مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران.
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان …

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق. مقدمه 10 2-1- مفاهیم برند 11 2-1-1- اهمیت برند 13 2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16. 2-1-3- برندینگ 16 2-1-3-1- برندینگ خدمات ….. بنابراين با ارزيابي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند از ديدگاه مشتريان ميتوان به اهميت و نقش مديريت بازاريابي در شركتهاي خدماتي مانند بيمه توجه بيشتري كرد تا …
مبانی نظری علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان …

20 ا کتبر 2017 … هدف از این مبانی نظری علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت مورد بررسی قرار می گیرد همچنین در این تحقیق تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه برند موثر بوده و رابطه بین آگاهی برند با ارزش ویژه برند تایید نشد. مبانی نظری علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه …
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان …

10 ژوئن 2017 … عوامل موثری. که. در. شكل. گیری. برند. مقصد. گردشگری سووادکوه. وجوود. دارد. را. مورد بررسی. قرار. داده و. به. دنبال. جواب. این. سئوال. است. که. گردشگران. دا لی. در. واقوع چگونوه. برنود. سوادکوه. را. ارزیابی می. کنند. مبانی نظری. مروری. بر. پیشینه. در سال . های ا یر بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند گردشگری را بر اسا روش …
یافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید …

تحقیق حاضر با هدف بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و ابعاد سطح فرد محور. مدل. روانشناسی مصرف کننده از برند بر قصد خرید کاالی تعمیم یافته عوامل انجام شده است. در این راستا، پس از مطالعه. مبانی نظری و پیشینه تحقیق، سه عامل موثر بر ارزش ویژه برند و پنج بعد در سطح فرد محورمدل روانشناسی مصرف.
پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در …

پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان¬گلستان پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: … در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد میکند. …. 1-5) چارچوب نظری تحقیق.
اصل مقاله

ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎﻱ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬﺍﺭ ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﺩﺭ ﺭﺍﻣﺴﺮ ﻛﺪﺍﻣﻨﺪ ﻭ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪﻱ. ﺁﻧﻬﺎ ﭼﮕﻮﻧﻪ. ﺍﺳﺖ؟ ﻣﺒﺎﻧﻲ. ﻧﻈﺮﻱ ﺗﺤﻘﻴﻖ. ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ، ﺁﻥ ﺍﺭﺯﺷﻲ ﻭﻳﮋﻩ ﺍﻱ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻳﻚ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﻧﺎﻡ ﺁﻥ ﺩﺍﺩﻩ. ﻣﻲ. ﺷﻮﺩ. ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺩﻻﻳﻞ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﺎﻥ ﺑﺎ ﻛﻤﻚ. ﺑﺮﻧﺪﻫﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺎﻻ، ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﻣﺰﻳﺖ ﺭﻗﺎﺑﺘﻲ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﻧﺪ.(ﺍﻳﻮﺑﻲ ﻳﺰﺩﻱ،. 1389. : 115. ). ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ، ﻫﺴﺘﻪ ﻭ ﻣﺮﻛﺰ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺮﻧﺪ  …
مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران | house

1 مارس 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 135 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 142. دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت. علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل. چکیده. موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد.
اصل مقاله (570 K) – سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان

تقاضای مصرف کنندگان مسلمان و غیر مسلمان برای بازار حلال در اروپا همچون سایر نقاط جهان، به شدت در حال. رشد است. بنابراین در این تحقیق موادغذایی حلال به عنوان یکی از انواع محصولات حلال انتخاب شد و اثر عوامل. موثر بر قصد خرید این محصولات ( اعتماد به برند، ارزش ویژه برند و نگرش به گواهی حلال) که از مبانی نظری و. مطالعات پیشین  …
اصل مقاله – دانشگاه تهران

18 آگوست 2012 … ﻳﺪ از ﻃﺮﻳﻖ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ. ﺑﺮ ﻣﺸـﺘﺮي. ﺑﻮد. ﺑﺎ ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي و ﻳﺎﻓﺘﻪ. ﻫﺎي. ﭘﮋوﻫﺶ. ﻫﺎي. ﻗﺒﻠﻲ، ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﻲ. ﭘﮋوﻫﺶ. و ﻓﺮﺿﻴﻪ. ﻫﺎي. آن اراﺋﻪ ﺷﺪ. ﻳﺎﻓﺘﻪ. ﻫﺎ ﻧﺸﺎن داد. ،. ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت دﻫﺎن. ﺑﻪ. دﻫﺎن اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺑﺮ اﺑﻌﺎد ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧـﺪ؛ اﺑﻌـﺎد. ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﺟﺰ. ﺑ ﻌﺪ آﮔﺎﻫﻲ از ﺑﺮﻧ. ﺪ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﻳﺪ. و ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت دﻫﺎن. ﺑـﻪ. دﻫـﺎن اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜـﻲ از. ﻃﺮﻳﻖ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﻳﺪ اﺛﺮ ﻣﻲ. ﮔـﺬارد. در ﭘﺎﻳـﺎن ﺑﺮ.
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف کنندگان

برای خرید ترجیح دهند و مشتری آن نام و نشان تجاری و خصوصیاتش را برای مدتی طوالنی در ذهن داشته باشد. )کومار و … در هر یک. از مطالعات پیشین صرفاً بر برخی از این عوامل تمرکز شده است. همچنین توافق کلی بر روی عوامل تأثیرگذار در فرآیند. اندازه گیری ارزش ویژه نام و نشان تجاری وجود ندارد. در این … 2- مبانی نظری و پیشینه پژوهش.
ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺎ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي ﺑﺎﻻ و رﻓﺘﺎر ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘ – سيستم جامع حوزه معاونت …

ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي در ﺧﺼﻮص ﺷﺮﮐﺖ و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺎ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي ﺑﺎﻻ،. رﻓﺘﺎر ﺷﻨﺎﺳﯽ … ﻣﻮﺛﺮ. ﺑﺮ رﻓﺘﺎر. ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن. ﺑﺎﺷﺪ. و. ﺣﺪاﮐﺜﺮ. رﺿﺎﯾﺖ. آﻧﺎن. را. ﺗﺄﻣﯿﻦ. ﻧﻤﺎﯾﺪ . (ﺻﻔﺮزاده و ﻫﻤﮑﺎران،. 1390. ) ﯾﮑﯽ از رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﺷﺎﯾﻊ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن، ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﯾﺎ ﻫﻤﺎن ﺑﺮﻧﺪ ﺳﻮﺋﯿﭽﯿﻨﮓ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. اﯾﻦ رﻓﺘﺎر ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن،. ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﺎ آﻧ … ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي در ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮل ﻧﻬﺎﯾﯽ اﺳﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ ارزش اﻓﺰوده ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي در ﻣﺤﺼﻮل ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻋﻮاﻣﻞ دﯾﮕﺮ.
مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران | هانیه دانلود

18 دسامبر 2017 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 135 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 142. دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت. علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل. چکیده. موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد.
ﻛﺎرﺑﺮد ﻫﺮم ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻛﻠﺮ در ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎدرات اﻳﺮان : ﻃﻨﻴ

ﻣﻮﺟﻮد ﺑﺴﻴﺎر ﻣﻮﺛﺮ اﺳﺖ . ﻳﻜﻲ از ﺷﺎﺧﺼﻬﺎي ﻗﻮت ارﺗﺒﺎط ﺑﺎﻧﻚ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﻃﻨـﻴﻦ ﺑﺮﻧـﺪ آن اﺳـﺖ . در اﻳـﻦ. ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﻼش ﺷﺪ ﺗﺎ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪه ﻃﻨﻴﻦ. ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎﻧﻚ. ﺻﺎدرات ﺑﺮ اﺳﺎس اﻟﮕﻮي ﻫﺮم ارزش وﻳـﮋه ﺑﺮﻧـﺪ …. ﺑﻪ ﺑﻴﺎﻧﻲ دﻳﮕﺮ اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ در ﺻﺪد ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺳﻮال اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻴـﺰان ﺗـ. ﺄ. ﺛﻴﺮ. ﺑﺮﺟﺴﺘﮕﻲ. ، ﻋﻤﻠﻜﺮد ، ﺗﺼﻮﻳ. ﺮ ، اﺣﺴﺎﺳﺎت و ﻗﻀﺎوت ﺑﺮﻧﺪ. ﺑﺮ ﻃﻨﻴﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﻣﻴﺰان اﺳﺖ؟ -2. ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي و ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ. ﻣﺪﺗﻬﺎ. ﺑﻮدﻛﻪ. ﺑﺮﻧﺪ. ﺗﻨﻬﺎ. ﺑﻪ.
برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری – مجله اقتصادی

ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی ﭘﮋوﻫﺶ. 2-1 -1. اﻫﻤﯿﺖ و ﺿﺮورت ﺗﺤﻘﯿﻖ. دﻻﯾﻞ ﻣﺘﻌﺪدی. در ادﺑﯿﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ. ﺑﻪ ﺟﻬﺖ. رﺷﺪ ﺑﺮﻧﺪ. ﺳﺎزی در ﺻﻨﺎﯾﻊ اﻣﺮوزی ﺑﯿﺎن ﺷﺪه اﺳﺖ . از دﯾﺪﮔﺎه ﻣﺸﺘﺮی ﮐﺎﻫﺶ رﯾﺴﮏ. ﻫﺎی ادراک ﺷﺪه ﻣﺎﻟﯽ و ….. ﮔﺬارد . ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﺠﻮری و ﻫﻤﮑﺎراﻧﺶ. ) 1391(. ﻧﺸﺎن داد ﮐﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ادراک ﺷﺪه، وﻓﺎداری ﺑﺮﻧﺪ و. ﺗﺪاﻋﯽ. ﮔﺮﻫﺎ ﺑﺮ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪ. ای ﺑﻪ. ﺻﻮرت. ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻣﺆﺛﺮ ﻧﯿﺴﺖ . ﺷﻔﯿﻌﯽ. ) 1391(. در ﺗﺤﻘﯿﻘﯽ. ﺗﺤﺖ.
کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند – دانشگاه فردوسی مشهد

در گام. نهایی این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد و افزایش وفاداری به برند پرداخته شد . تحقیقات مختلف. اثر مثبت تجربه برند، کیفیت خدمت و ارتباط برند را با … بر متغیر وابسته وفاداری به برند را از طریق متغیر میانجی اعتماد. به برند نشان می دهد و می تواند مبنایی برای انجام تحقیقات تجربی آتی باشد . مبانی نظری. برند.
ﺑﺮﻧﺪ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ

29 آوريل 2008 … ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮﺧﻂ و در. ﻓﺼﻞ ﺷﺸﻢ ﺷﻴﻮة اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺟﺎﻳﮕـﺎه. ﺳـﺎزي ﺑﺮﻧـﺪ و ﻟﺰوﻣـﻲ ﺑـﺮ. ﺟﺎﻳﮕﺎه. ﺳﺎزي ﺑﺮﺧﻂ ﻣﻄﺮح. ﺷﺪه .اﻧﺪ. در ﻓﺼﻞ ﻫﻔﺘﻢ ﺑﻪ ﺗﻐﻴﻴﺮ رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨـﺪﮔﺎن ﺑـﺮﺧﻂ و. دﻳﺪﮔﺎه ارﺗﺒﺎط ﺧﺮﻳﺪار و ﻓﺮوﺷﻨﺪه و در ….. اﻧﻌﻜﺎس دﻫﻨﺪه ﻗﺪرت ﺑﺮﻧﺪ در ذﻫﻦ و ﺗـﺼﻮر ﻣـﺸﺘﺮي. اﺳﺖ؛ ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت ﺳﺎده. ﺗﺮ، ﺑﻴﺎن ﻛﻨﻨﺪه ادراﻛﺎت ﻣﺸﺘﺮي از ﺑﺮﻧﺪ اﺳـﺖ . اﺑﻌـﺎد. ﮔﻮﻧـﺎﮔﻮﻧﻲ. ﺑـﺮاي. ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ. در ﻣﻘﺎﺑﻞ ارزش ﺑﺮﻧﺪ وﺟﻮد دارد.
دریافت

8 مه 2017 … آيا ارزش لذت جويي در فرآيند وفاداري به برند سوني نقش تعديل گر دارد؟ مباني نظري و پيشينه پژوهش. وفاداري به برند. در ديدگاه امروزي، وظیفه بازاريابي شامل رشد دادن مشتري، يعني توجه به رضايتمندي و. کیفیت ادراك شده، وفاداري مشتري و ارتباط موثر با وي است، در نتیجه سازمان ها تالش مي کنند. مشتريان وفادار داشته …
بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانهای با ارزش ویژه برند از دیدگاه …

نتایج نشان داد بین تبلیغات رسانهای با ارزش ویژه برند (وفاداری به برند، تداعی برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده از برند) از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر … ارزش ویژه برند، فاکتور بسیار مهمی است که فرایند تصمیمگیری خرید مصرف کننده را تحت تاثیر قرار میدهد و ابزاری در جهت سنجش موفقیت تلاشهای بازاریابی …
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند موسسات خدماتی مبتنی بر مشتری » بانک …

29 مارس 2014 … ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برند های مختلف بین المللی اندازه گیری می شود اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت ها برخوردار است، زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنان است. تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند …
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید …

هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و قصد خرید مجدد است. بر اساس پژوهشهای پیشین و مطالعه مبانی نظری، ارزش درکشده، ارزش ویژه درکشده، کیفیت درکشده، رضایت از برند، اعتماد به برند، تعهد مستمر و تعهد عاطفی عوامل اثرگذار بر قصد خرید مجدد شناخته شدند. باتوجه به نامحدودبودن جامعه آماری این پژوهش که مراجعهکنندگان به …
و عوامل موثر بر آن ترجیح برند از دیدگاه مصرف کننده بررسی دالیل

به. منظور. کسب. موفقیت،. باید. از. عوامل. مختلفی. که. بر. ترجیح. برند. توسط. خریداران. تأثیر. دارند،. آگاه. باشند. و. بدانند. که. مصرف. کنندگان. برای. خرید. خود. با … در. اندازه. گیری. ارزش. ویژه. برند. و. تعیین. رفتار. بازار. دارد. ) سید. 1386. جوادین . و. شمس، .(. ویژگیهای. مصرف. کننده. : آگاهی. و. تداعی. ذهنی. از. برند. : تداعی. برند. هر.
بسته جامع پژوهشی بازاریابی و برند | سرزمین دانش

ابزارهای ارتباطی بازاریابی نقش مهمی در دستیابی به اهداف یک شرکت از جمله ایجاد و ارتقا ارزش ویژه برند آن بازی می کند. … بر این اساس در بخش کیفی براساس مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق مدل اولیه تحقیق ارائه شد. …. 2-7) نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر شرکت در رابطه فعالیتهاي بازاریابی خیرخواهانه و تمایل به خرید مشتري.
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده برند ، نام و نشان تجاری و ارزش ویژه برند

در این صفحه، مجموعه ای از مقالات انگلیسی همراه با ترجمه فارسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع برند و نام و نشان تجاری و ارزش ویژه برند گردآوری شده است که شما می توانید با کلیک بر روی عنوان مورد نظر مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.کلیه مقالات این لیست دارای ترجمه آماده می باشند.
تعیین تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر شخصیت برند و وفاداری به …

بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر خریدآگاهانه و وفاداری به برند با میانجی گری تصویر ذهنی دریافت کنندگان پیام … جامعه آماری این تحقیق، متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی دانشگاه تهران میباشند. با توجه به نامعلوم بودن حجم جامعه آماری برای محاسبه حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است. مبانی نظری این … نمایه ها:.
اصل مقاله (8611 K) – فصلنامه جغرافیا ( برنامه ریزی منطقه ای)

ابعاد ارزش ویژه برند گردشگری شهر مرزی بانه، وفاداری گردشگران رتبه یک، آگاهی گردشگران رتبه دوم، کیفیت ادراک شده. گردشگران … علل جغرافیایی و امنیتی، از دید گردشگران چندان منطقه مطلوبی برای مسافرت و بازدید نبوده است. … ایمانی خوشخو و ایوبی یزدی (۱۳۸۹)، در پژوهشی تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد.
شناسـایي و رتبـه بنـدی عوامـل درون و برون سـازماني مؤثـر … – بانک آینده

22 نوامبر 2013 … برون سـازماني مؤثـر بـر جلـب رضایـت مشـتریان در بانـك آینـده اسـت. نتایـج به دسـت آمده گویـای مؤثـر بـودن … را در مـــاوراي هـــر مراجعـــه در نظـــر. مي گيرنـــد. آن هـــا مشـــتریان را دارایي هایـــی ارزش منـــد مي داننـــد … ایـن عوامـل بيرونـی بـا توجه بـه ادبيات و. مبانـی نظری مورد مطالعه، شـامل عوامل چهارگانه مـکان، تصویر)برند(،.
جهت دانلود لیست مقالات پذیرفته شده لطفا اینجا کلیک نمائید.

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه. بررسی فرصتها و چالشهای استراتژی بازاریابی ویروسی الکترونیکی، و ارائه مدل مفهومی روی خرید مصرف کا. بررسی کاربرد مدلهای پیش بینی ورشکستگی فالمر و آلتمن در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. بررسی مدل های اندازه گیری رضایتمندی …
دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مدیریتی – ترجمه فا

جدیدترین مقالات انگلیسی مدیریت با ترجمه : دانلود رایگان مقاله انگلیسی و نمونه ترجمه + خرید ترجمه آماده تایپ شده با فرمت ورد رشته های مدیریتی. … چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ ….. رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده و ارزش ویژه برند: رویکرد سیستم معادلات همزمان (نشریه الزویر )

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات