× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند

مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند

هدف از این پایان نامه مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 50
فرمت فایل doc
حجم فایل 657 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 77

مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند

چکیده
از اواخر دهه 1980، مفهوم ارزش ویژه نام و نشان تجاری یکی از مهمترین مفاهیم بازاریابی هم در حوزه دانشگاهی و هم در حوزه ی اجرا بوده است .یکی از دلایل اهمیت مفهوم ارزش ویژه نام و نشان تجاری این است که بازاریابان با کمک نام و نشان هایی باارزش ویژه بالا ، می توانند مزیت رقابتی به دست آورند.مزیت رقابتی شرکتهایی که دارای نام و نشان ارزشمندی هستند شامل قابلیت های ارتجاعی در مقابل فشار پیشبردی رقبا فرصت هایی برای توسعه نام و نشان موفق و ایجاد موانعی برای ورود رقبا به بازار می باشد(Farquhar, 1989) .
تولید و معرفی محصولات جدید یکی از پرهزینه ترین راه هایی است که در شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر اتخاذ می کنند.در عین حال ضریب شکست آن در بازار، بسیار بالاست .هزینه تخمینی تولید و معرفی یک محصول جدید بسته به نوع محصول متغیر است.کلر (2003) این هزینه را چیزی بین 30 تا 80 میلیون دلار تخمین زده است . این مقدار برای برخی محصولات مصرفی می تواند بیشتر از این هم باشد(Keller,2003).به خاطر مزیت های مالی و بازاریابی که برندها و بسط آنها داشته اند ، از آنها در صنایع مختلف به عنوان یکی از استراتژی های کلیدی رشد بهره جسته اند . به طوری که به صورت میانگین 95 درصد کالاهای جدید معرفی شده به بازار ، بسط های خطی یا غیر خطی برند بوده اند(Aaker,1990).
توسعه نام تجاری باعث می شود که محصول به سرعت دارای شهرت شود و مردم سریع تر آن را بپذیرند. همچنین برای تبلیغ این محصولات و خدمات به هزینه زیادی احتیاج نمی باشد(Ambler & Styles, 1996) .
جذابیت این استراتژی در بخش خدمات معمولاً به خاطر تکرار و تداوم استفاده از استراتژی نام گذاری یکپارچه که منجر به ایجاد حسن شهرت برای نام تجاری استفاده شده شرکت می شود ، است (Free,1996) .البته باید توجه داشت که امروزه داشتن یک برند قوی برای جلب مشتری و حفظ سهم بازار و ایجاد تمایز در بازارهای امروزی با حضور سایر رقبا امری لازم و ضروری است .اگر میزان حسن شهرت و اعتبار شرکت افزایش یافته و پرورش یابد باعث کاهش ریسک درک شده توسط مشتری می گردد (Locobucci ,1998-Aaker & Keller, 1997).
ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان، به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد.ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن : « اثر بخشی و کارآیی ، برنامه های بازاریابی ، وفاداری برند ، قیمت و حاشیه سود ، توسعه برند ، اهرم تجاری و مزیت رقابتی» برای شرکت ارزش ایجاد می کنند(Aaker, 1991).هنگامی که نام تجاری اصلی دارای سهم و ارزش قابل توجهی باشد نه تنها باعث ایجاد اعتماد و اطمینان می گردد، بلکه به عنوان یک مانع قوی و مناسب در برابر رقابت و رقبا عمل می نماید(Eesingwood,1998) .
در تحقیق حاضر به مطالعه ادبیات بسط برند ، مدل های ارزش ویژه برند و متغیرهایی که بر بسط برند تأثیر گذار است پرداخته شده است .
واژه های کلیدی :
ارزش ویژه ی برند
ارزیابی از بسط برند
نوگرایی مصرف کننده
تناسب محصول
مقدمه
دنیای پیرامون ما و محیطی که سازمان ها درآن قرار دارند هر روز پیچیده تر از گذشته می شود سازمان ها ناچارند برای ادامه ی حیات در این محیط در حال تغییر خود را با پیشرفت های روز افزون دانش و فن آوری انطباق دهند در جهان رقابتی امروز،سازمانی امکان بقا دارد که بتواند خود را پیوسته با تغییرات محیط پیرامونش وفق دهد(شیهالی، 1384).شرکت ها در بازار یابی جدید برای ایجاد تمایز بین محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگون استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز ، تصمیم د رمورد انتخاب نام تجاری برای محصولات و خدمات می باشد (Aaker & Keller, 1990).یک نام تجاری چکیده ای از هویت،اصالت،ویژگی وتفاوت یک نام تجاری،اطلاعات را که درکلمه یا علامت متمرکز شده است را برمی انگیزد به همین دلیل است که نام های تجاری برای تبادلات کسب و کار حیاتی اند.
هر شرکت در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار، با سوالهای متعددی مواجه است.مهم ترین مساله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول می دارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند تا بتواند تقاضای کافی ایجاد کند و یا به عبارت دیگر ، برای بازار جذابیت داشته باشد.در این باره موضعی که بنگاه برای محصول خود اتخاذ می کند باید با ویژگی های مختلف محصول،از جمله کیفیت محصول،نوع بسته بندی ، نام تجاری و نوع تبلیغات ، پشتیبانی می شود.ومعمولاً نام تجاری اصلی باعث کاهش هزینه های بازاریابی و احتمال افزایش موفقیت کلی شرکت می شود(Morrin , 1999).
تصور می شود که ارزش ویژه برند مزایای بسیاری برای شرکتها داشته باشد مثلاً سطوح بالای ارزش ویژه منجر به افزایش ترجیحات و تمایلات مصرف کننده و دلایل خرید او می شود.شرکت هایی که از ارزش ویژه برند بیشتری برخورداند ، بازده بالایی نیز خواهند داشت. برند سازی یکی از روش های قدرتمند در ایجاد تمایز و یکی از کلیدی ترین استراتژی های موضع یابی رقابتی است.
برندها مزایای رقابتی پایداری را برای شرکتها به همراه دارند. به بیان دیگر اگر مصرف کنندگان برندی را خوب بدانند شرکت به یک مزایای رقابتی دست یافته است .
ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد . ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن اثر بخشی و کارآیی برنامه های بازاریابی وفاداری به برند ، قیمت و حاشیه سود ، توسعه برند،هرم تجاری و مزیت رقابتی شرکت ارزش ایجاد می کنند(آکر، 1991).بازاریابان معتقد هستند که تعمیم های برند،در اکثرموارد توسط مشتریان بسیار مطلوب ارزیابی می شوند ، زیرا مشتریان ، ویژگی ها و احساسات مثبتی را که از برند اصلی در ذهن دارند به محصولات تعمیم داده شده نیز انتقال می دهند(Bhat & Reddy, 2001).
از نقطه نظر رفتاری ارزش ویژه برند در ایجاد نقاط تمایزی که منجر به مزایای رقابتی در رقابت غیر قیمت می شود ، بسیار حائز اهمیت است لذا این تحقیق درصدد است تأثیرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان شرکت ها و فروشگاه های عرضه کننده فرآورده های لبنی کاله درشهر کاشان بپردازد.در این فصل به بررسی و ارائه توضیحات در خصوص بیان مساله و اهمیت و ضرورت انجام تحقیق و اهداف و فرضیه های تحقیق و در آخر به تعریف واژه های کلیدی تحقیق پرداخته می شود.
فهرست مطالب
چکیده 1
مقدمه 10
1-2 نگرشی بر تحول نام تجاری در ایران 11
2-2 تعاریف برند 11
2-3 معانی نام و نشان تجاری 13
2-4 ارزش و اهمیت نام تجاری 14
2-4-1 ارزش نام یک نام تجاری خاص برای مصرف کننده 14
2-4-2 ارزش یک نام تجاری خاص برای سهامداران از نظر مالی 15
2-5 برندسازی 17
2-6 وجود برند 18
2-7 ارزش ویژه برند 18
2-8 دیدگاه ارزش ویژه نام و نشان تجاری کلر 19
2-9 استراتژی نام تجاری ، استراتژی کسب و کار 19
2-10 رویکردهای اندازه گیری ارزش ویژه برند 22
2-11 مدلهای ارزش ویژه برند 23
2-12 مدل ارزش ویژه آکر 29
2-13 تعریف مفاهیم و اجزای برند 30
2-14 بسط برند 35
2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37
2-16 تناسب درک شده از برند 39
2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41
2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43
2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45
2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47
2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50
2-20 مزایای بسط برند 50
2-21 مروری بر تحقیقات پیشین 52
2-21-1 تحقیقات خارجی 52
2-21-2 تحقیقات داخلی 57
2-22 مدل مفهومی 61
2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62
منابع و مآخذ

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند | دیبا دانلود

21 نوامبر 2017 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 657 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 77. دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی. مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند. چکیده. از اواخر دهه 1980، مفهوم ارزش ویژه نام و نشان تجاری یکی از مهمترین مفاهیم بازاریابی هم در حوزه دانشگاهی و هم در حوزه ی اجرا بوده …
نسیم دانلود | مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند

2 مارس 2018 … مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند on نسیم دانلود | ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیمعنوان محصول دانلودی:مدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برند یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مدلهای ارزش ویژه برند و …
بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخهای مصرفکنندگان – دانشگاه شاهد

10 نوامبر 2013 … ارزش. وﻳﮋه. ﺑﺮﻧﺪ. اﺳ .ﺖ. ﻫﺪف اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ﭘﺎﺳـﺦ ﻫـﺎي ﻣـﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺑﻮﻳﻞ و ﻣﺎرﺗﻴﻨﺰ. 2013(. ) ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ . ﺗﺤﻘﻴﻖ. ﺣﺎﺿـﺮ. از. ﻧﻈـﺮ ﻫـﺪف، ﻛـﺎرﺑﺮدي. و. ﺑﺮاﺳﺎس. روش ….. ﺑﺮ ﻧﮕﺮش آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺑﺴﻂ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺎﺛﻴﺮﮔﺬار ﺑﺎﺷـﺪ. ]. 7[. از. ﻳﻚ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ارزش وﻳﮋه ﺑﺎﻻ اﻧﺘﻈﺎر ﻣﻴﺮود ﻛﻪ ﺑﻪ ﻃﻮر وﺳـﻴﻊ. ﺗﺮي ﺑﺮ ﭘﺎﺳﺦ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑـﻪ ﺳـﻮي ﺗﻮﺳـﻌﻪ و ﺗـﺮوﻳﺞ. ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬار ﺑﺎﺷﺪ.
اصل مقاله (682 K) – تحقیقات بازاریابی نوین

نشان داد تلاش های آمیزه بازاریابی به طور مثبت بر ارزش ویژه برند تاثیر گذارند و تصویر شر کت نقش مهمی در فرایند. ایجاد ارزش ویژه برای برند …. عامل تصویر شر کت نیز به عنوان. یک متغیر میانجی بین تلاش های آمیخته بازاریابی و. ابعاد ارزش ویژه برند ارتباط برقرار می کند. در این مدل. ارزش ویژه برند به همراه اجزای درونی آن، به عنوان.
اصل مقاله (703 K) – تحقیقات بازاریابی نوین

می کنند که ارزش ویژه مشتری تحت تاثیر سه عامل. قرار می گیرد: ارزش ویژه ارزش، ارزش ویژه برند و. ارزش ویژه رابطه ؛ ؛ . این محرکها به. صورت مستقل عمل می کنند. …. پس ارزش هم به صورت. مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم بر وفاداری مشتری. تاثیر گذار هست. کیم و همکارانش (۲۰۰۴) مدلی را. برای رضایت و وفاداری مشتریان صنعت خدمات.
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان …

بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با فرض مستقل بودن هر یک از متغیرها و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی … اولین شخصی که به منظور مفهوم سازی ارزش ویژه برند،مدلی بر اساس هر دو بعد ادراکی( کیفیت ادراک شده،آگاهی و تداعی) و رفتاری(وفاداری) ارائه کرد،آکر(1991) است.او برای …
اندازهگيري ارزش برند – مديريت فردا

در سال ۲۰۰۴ نت مایر و همکاران مدل CBBE را با ارتقا مدل آکر ارائه نمودند. این تیم تحقیقاتی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند مدلی دو بعدی را ارائه نمودند: وجوه مرکزی / اولیه تاثیر گذار بر ارزش ویژه نام و نشان و پیوندهای مرتبط با نام و نشان. هر دو بعد در جهت ایجاد میل به خرید و در نهایت انجام خرید تاثیر گذار هستند. کیفیت ادراک شده از مواردی …
تاثير نگرش خريدار بر ارزش برند به واسطه کيفيت رابطه فروشنده …

اين تحقيق بررسي تأثير نگرش خريدار به برند شرکت بر ارزش برند و بررسي کردن نقش واسط. کيفيت …. ه و اشاره به اين مفهوم دارد که ارزش برند، ارزش ويژه. اي است ….. در مدل. فوق. متغير نگرش خريدار به برند شرکت، داراي اثرات مستقيم و غيرمستقيم )از طريق متغير کيفيت رابطه. خريدار. -. فروشنده( بر ارزش برند شرکت مي باشد.
تصویر برند برند مبتنی بر مشتری بر ویژه تأثیر ارزش ستاره استان …

نهایتاً، ابعاد ارزش ویژه برند تأثیر معناد. ا. ر مثبتی بر تصویر. برند دارند. واژه های کلیدی : ارزش ویژه برند. ، وفاداری به برند ،آگاهی از. برند، تداعی برند ، کیفیت ادراک ….. مدل. یابی معادالت. ساختاری یک تکنیک بسیار كلی و نیرومند از خانوا. ده رگرسیون چند متغیری و به بیان دقیق. تر، بسط مدل خطی عمومی. 3. است كه به محقق. امکان می.
برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری – مجله اقتصادی

ﺑﺮﻧﺪ، وﻓﺎداری،. رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی،. ﻣﺸﺘﺮی . .1. ﻣﻘﺪﻣﻪ. اﻣﺮوزه ﻫﻮﯾﺖ ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺑﺮای ﺳﺎزﻣﺎن و ﻣﺤﺼﻮﻻت آن ارزش ﻣﯽ. آﻓﺮﯾﻨﺪ. ،. از اﯾﻦ. رو. ارﺗﻘﺎی ﻧﺎم ﺗﺠﺎری در ﺑﺴﯿﺎری ﻣﻮارد ﺑﻪ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺳﺎز ….. ﻣﺘﻐﯿﺮ . ﻫﺎی ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ اﺑﻌﺎد ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ. 6-1. ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت. ﻧﯿﺮوﻣﻨﺪ. ﺗﺮﯾﻦ اﺑﺰار آﮔﺎﻫﯽ. ﺑﺨﺶ در ﺷﻨﺎﺳﺎﻧﺪن ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺎﻻ، ﺧﺪﻣﺎت ﯾﺎ اﻧﺪﯾﺸﻪ اﺳﺖ و ﻣﯽ. ﺗﻮاﻧﺪ ﯾﮏ. ﺗﺼﻮﯾﺮ در ﻣﺨﺎﻃﺐ اﯾﺠﺎد ﻧﻤﺎﯾﺪ و ﺗﺎ اﻧﺪازه. ای او را ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﻋﻼﻗﻤﻨﺪ …
اصل مقاله (631 K) – فصلنامه علوم مدیریت ایران

جهت آزمون فرضیهها از آزمون آماری مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شده. است. یافتههای پژوهش حاکی از تأثیر مثبت و معنادار متغیرهای ارتباط با برند، وفاداری برند، آگاهی. برند و تصویر برند بر ارزش ویژه برندهای نایک، آدیداس و پوما میباشد. همچنین نتایج نشان داد. که وفاداری به برند در مورد برند نایک و آدیداس و تصویر …
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم …

از روش معادلات ساختاری استفاده شده است و نتایج این پژوهش نشان م یدهد ارزش ویژه برند، بر ارزیابی بسط برند مؤثر است و تناسب محصول بسط یافته با برند مادر بر رابطه بین دو متغیر ارزش ویژه برند و ارزیابی بسط برند تاثیر دارد ولی نوگرایی مصرف کننده بر رابطه بین دو متغیر ارزش ویژه برند و ارزیابی بسط برند تاثیر ندارد.
تحلیل ارتباط عِلی ارزش ویژة برند و وفاداری هواداران باشگاه های لیگ برت

22 مارس 2015 … متغیر ارزش ویژة برند تأثیر عِلی مثبت و معناداری با شدت بسیار قوی روی متغیر وفاداری هواداران داشته است. همچنین. با توجه به ….. ساختاری، یک تکنیک. تحلیل چندمتغیری بسیار. کلی و نیرومند از خانواد. ۀ. رگرسیون چندمتغیری و به بیان دقیق. تر بسط مدل خطی. کلی. 2. است که به پژوهشگر امکان می. دهد مجموعه. یا. از.
اجتماعی بر اعتماد ی برند مبتنی بر رسانه پیامدهای تاثیر جامعه و وفاداری

برند مبتنی بر رسانه. های اجتماعی، براعتماد و وفاداری برند با استفاده از متغیرهای آگاهی. به. اشتراک گذاشته. شده )شاخصه اصلی جوامع برند( و فعالیت. های خلق ارزش در ….. بیان مدل و فرضیه. ها. -3. 1. تاثیر جوامع برند مبتنی بر رسانه. ی اجتماعی بر عوامل ارتباطات جمعی. جامعه، موضوع مهمی میاندانشمندان علوم اجتماعی و فالسفه قرن نوزده و …
ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺎ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي ﺑﺎﻻ و رﻓﺘﺎر ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘ – سيستم جامع حوزه معاونت …

ﻣﻮﺛﺮ. ﺑﺮ رﻓﺘﺎر. ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن. ﺑﺎﺷﺪ. و. ﺣﺪاﮐﺜﺮ. رﺿﺎﯾﺖ. آﻧﺎن. را. ﺗﺄﻣﯿﻦ. ﻧﻤﺎﯾﺪ . (ﺻﻔﺮزاده و ﻫﻤﮑﺎران،. 1390. ) ﯾﮑﯽ از رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﺷﺎﯾﻊ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن، ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﯾﺎ ﻫﻤﺎن ﺑﺮﻧﺪ ﺳﻮﺋﯿﭽﯿﻨﮓ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. اﯾﻦ رﻓﺘﺎر ﺧﺮﯾﺪ …… ﺑﺮﻧﺪ و ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ. ” ﺑﻪ اﻧﺠﺎم رﺳﺎﻧﺪﻧﺪ. ﻫﺪف اﯾﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻓﺮاﻫﻢ. ﺳﺎزي ﻣﺪﻟﯽ ﺟﻬﺖ ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﺸﻮر در. ﺷﮑﻞ. ﮔﯿﺮي ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ درﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﻘﺶ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن در ﺻﻨﻌﺖ ﺧﻮدروﺳﺎزي اﯾﺮان. ﺑﻮده.
ﭘﺎﺳﺦ ارزش ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﺸﺘﺮي در ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺮ ﻧﻘ

9 آوريل 2014 … آﻣﺪه ﺣﺎﻛﻲ از آن اﺳﺖ ﻛﻪ. ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺮ ﭘﺎﺳﺦ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪ. ه ﺗﺎﺛﻴﺮ. ﻣﺜﺒﺖ و ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﻲ دارد، ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ. ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت از ﻃﺮﻳﻖ. ﻧﻘﺶ واﺳﻂ ارزش ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﺸﺘﺮي و ﻫﺮ ﻳﻚ از اﺑﻌﺎ. د آن ﺑﺮ ﭘﺎﺳﺦ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه ﻣﻮﺛﺮ. ﻣﻲ …. ارزش . وﻳﮋه. ﺑﺮﻧﺪ. را. ﻣﻮﺟﺐ. ﺧﻮاﻫﺪ. ﮔﺮدﻳﺪ . در. ﺑﺮرﺳﻲ. ﺻﻮرت. ﮔﺮﻓﺘﻪ. ﺗﻮﺳﻂ. ﮔﺮور. و. ﺳﺮﻳﻨﻴ. ﻮاﺳﺎن،. ﻣﺸﺨﺺ. ﮔﺮدﻳﺪ. از. ﺑﻴﻦ. ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎي. ﻣﺨﺘﻠﻒ. ارزش. ﺑﺮﻧﺪ،. ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ. ﮔﺬاري. و. ﺗﻤﺮﻛﺰ. ﺑﺮ. روي.
اندازه گيري ارزش ويژه برند – شرکت مشاوره مدیریت تینو

در سال ۲۰۰۴ نت مايرو همكاران مدل CBBE را با ارتقا مدل آكر ارائه نمودند. اين تيم تحقيقاتي براي اندازه گيري ارزش ويژه برند مدلي دو بعدي را ارائه نمودند: وجوه مركزي / اوليه تاثير گذار بر ارزش ويژه نام و نشان و پيوندهاي مرتبط با نام و نشان. هر كدام از اين دو بعد متشكل از شاخصه هايي هستند كه در نمودار ۱ به طور كامل ارائه شده اند. هر دو بعد در جهت …
بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه …

ایرانزاده و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان “بررسی تأثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه برند” به بررسی نحوه اثرگذاری عناصر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه برند در شرکت شیرینعسل پرداختند. براساس مدل مفهومی تحقیق رابطه میان عناصر آمیزه بازاریابی محصول، قیمت، ترویج و توزیع به عنوان متغیرهای برونزا و در مورد …
Noormags-بررسی تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه …

ﺗـﻼش ﻣـﺪﯾﺮان آﮐﺮ ] [4 و ﺑﺎ روﯾﮑﺮد ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه ﺿﻤﻦ ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘـﺶ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺧﻠﻖ و ﻧﮕﻬﺪاري ﺑﺮﻧﺪ ، ﺑﺪون ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾـﺰي ﻻزم ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬار ﺑﺮ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ] [5 ﺑﻪ ﺗﺒﯿﯿﻦ ارﺗﺒﺎط اﯾﻦ اﺑﻌـﺎد ….. Half ﻣﺘﻐﯿﺮي ﺑﺴﯿﺎرﮐﻠﯽ و ﻧﯿﺮوﻣﻨﺪ از ﺧﺎﻧﻮاده رﮔﺮﺳﯿﻮن ﭼﻨﺪﻣﺘﻐﯿﺮي و ﺑﻪ Alpha for part 2 Alpha for Part 1 ﺑﯿﺎن دﻗﯿﻖﺗﺮ ﺑﺴﻂ »ﻣﺪل ﺧﻄﯽ ﮐﻠـﯽ« اﺳـﺖ ﮐـﻪ ﺑـﻪ ﭘﮋوﻫﺸـﮕﺮ 0/793 0/874 اﻣﮑﺎن …
جهت دانلود لیست مقالات پذیرفته شده لطفا اینجا کلیک نمائید.

ارائه مدل قیمت گذاری بر مبنای ارزش در مقایسه با مدل مبتنی بر بهای تمام شده : رویکردی برای قیمت گذاری محصولات نرم افزاری. ارائه مدل قیمت … ارائه یک مدل برنامه ریزی آرمانی خطی به منظور توسعه تکنیک بسط عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: صنعت آجر). ارائه یک مدل …. بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه.
ﻣﻄﺎﻟﻌــﻪ ﻣــﻮردي ﺑﺮﻧــﺪ » « ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ – پرتال جامع علوم انسانی

18 مارس 2013 … ﺑﺎ ارزش وﯾـﮋه. ﺑﺮﻧﺪ از دﯾﺪ ﻣﺼﺮف. ﮐﻨﻨﺪه ﺑﭙﺮدازد . اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿـﻖ ﺑـﺎ درﻧﻈـﺮ ﮔـﺮﻓﺘﻦ. 413. ﻧﻔﺮ از ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺮﻧـﺪ اﻧﺘﺨـﺎﺑﯽ ﺳﺎﻣﺴـﻮﻧﮓ در ﺷـﻬﺮ. ﺗﻬﺮان ﺑ. ﻪ. ﻋﻨﻮان ﻧﻤﻮﻧﻪ آﻣﺎري و اﺳﺘﻔﺎده از. ﻧﺮم. اﻓﺰار. ﻟﯿـﺰرل. و روش. ﻣﺪل. ﯾﺎﺑﯽ ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري ﺑﻪ ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ داده. ﻪﺑﻫﺎي. دﺳﺖ. آﻣﺪه. ﻣﯽ. ﭘﺮدازد . ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﮐﯽ از آن اﺳﺖ ﮐـﻪ وﻓـﺎداري ﺑـﻪ ﺑﺮﻧـﺪ و. ﺗﺪاﻋﯽ ﺑﺮﻧـﺪ ﺗـﺄﺛﯿﺮ ﻣﺴـﺘﻘﯿﻢ ﺑـﺮ ارزش وﯾـﮋه ﻧـﺎم وﻧﺸـﺎن دارﻧـﺪ.
ﻣﺤﻮر در ﻣﺸﺘﺮي ﺑﺮﻧﺪ وﯾﮋه ارزش ﺑﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ وﯾﺮوﺳﯽ ﯾﺎﺑﯽ – دکتر مهران رضوانی

ارزش. وﯾﮋه. ﺑﺮﻧﺪ. ﻣﺸﺘﺮي. ﻣﺤﻮر در. ﺑﺎزار ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﺗﻬﺮان. ﻣﻬﺮان رﺿﻮاﻧﯽ. 1. ، ﺳﯿﺪ ﺣﻤﯿﺪ ﺧﺪاداد ﺣﺴﯿﻨﯽ. 2. ، ﮐﯿﺎﻧﺪﺧﺖ ﮐﯿﺎﯾﯽ. 3. ﭼﮑﯿﺪه. : ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ وﯾﺮوﺳﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬار ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن، اﺑﺰار ﺟﺪﯾﺪي …. ﻫﺎي ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن، ﻣﺪل ﯾﻮ و داﻧﺘﻪ(. 2001. ) در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ . ﺟﺪول. 1. ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎي ﻣﺮﺗﺒﻂ. ﺑﺎ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ و. ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﻣﺮﺑﻮط. ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﺪام را ﻧﺸﺎن. ﻣﯽ. دﻫﺪ. ﺟﺪول .1. ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ. ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺤﻮر.
ﺑﺮرﺳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ رﺿﺎﻣﻨﺪي و وﻓﺎداري ﮔﺮدﺷﮕﺮان ﺧﺎرﺟﻲ

16 دسامبر 2014 … ﻃﻮر ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺑﻠﻜﻪ از ﻃﺮﻳﻖ ارزش ادراك ﺷﺪه و ﻛﻴﻔﻴﺖ ادراك ﺷﺪه ﺑﺮ رﺿﺎﻣﻨﺪي. ﮔﺮدﺷﮕﺮان ﺗﺎﺛﻴﺮ دارد . رﺿﺎﻣﻨﺪي ﮔﺮدﺷﮕﺮان ﻧﻴﺰ راﺑﻄﻪ ﻧﻴﺮوﻣﻨﺪي ﺑﺎ اﻓﺰاﻳﺶ وﻓﺎداري ﮔﺮدﺷﮕﺮان ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ. ﺑﻪ. ﺻﻮرت اﻓﺰاﻳﺶ اﺣﺘﻤﺎل ﺑﺎزدﻳﺪ ﻣﺠﺪد ﻳﺎ ﺗﻮﺻﻴﻪ اﺻﻔﻬﺎن ﺑﻪ دﻳﮕﺮان د .ارد. در ﻧﻬﺎﻳﺖ اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻧﺸﺎن. ﻣﻲ دﻫﺪ ﻛﻪ ﻣﻲ ﺗﻮان از ﻣﺪل. « ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ. » ﺑﻪ. ﻋﻨﻮان ﭼﺎرﭼﻮب ﻣﻨﺘﻈﻢ ﺑﺮاي درك ﻣﻜﺎﻧﻴﺰم. ﻫﺎي. ﺗﺎﺛﻴﺮﮔﺬار ﺑﺮ رﺿﺎﻣﻨﺪي و …
ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺗﻮﺳﻌﺔ ﺑﺮﻧﺪ ورزﺷﻲ ﺑﺮ روي ارزش وﻳﮋة ﺑﺮﻧﺪ – دانشگاه تهران

17 ژانويه 2016 … ﺳﺆال ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎي ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺑﻮد. ﭘ. ﺎﻳﺎﻳﻲ و رواﻳﻲ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﺔ ﻣﺬﻛﻮر ﺑﻪ. وﺳﻴﻠﺔ. ﺿﺮﻳﺐ آﻟﻔﺎي ﻛﺮوﻧﺒﺎخ و رواﻳﻲ ﻣﻨﻄﻘﻲ ﺳﻨﺠﺶ ﺷﺪ . ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﻲ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺑﻪ. وﺳﻴﻠﺔ روش ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري ﺑﺮرﺳﻲ ﺷﺪ . ﻧﺘﺎﻳﺞ ﻧﺸﺎن داد ﻛﻪ ﺗﻮﺳﻌﺔ ﺑﺮﻧﺪ ورزﺷﻲ ﺑﺮ ارزش وﻳﮋة ﺑﺮﻧﺪ، ﻛﻴﻔﻴﺖ ادراك. ﺷﺪه، آﮔﺎﻫﻲ از ﺑﺮﻧﺪ، وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ و ﺗﺪاﻋﻴﺎت. ﺑﺮﻧﺪ آﺛﺎر ﻣ. ﺜﺒﺖ و ﻣﺴﺘﻘﻴﻤﻲ دارد . واژه. ﻫﺎ. ي. ﻴﻛﻠ. ﺪ. ي. ارزش وﻳﮋة ﺑﺮﻧﺪ، ﺑﺮﻧﺪ ورزﺷﻲ، ﺗﻮﺳﻌﺔ ﺑﺮﻧﺪ، …
اصل مقاله (8611 K) – فصلنامه جغرافیا ( برنامه ریزی منطقه ای)

اهمیت، وفاداری به برند مهمترین عامل تأثیر گذار شناخته شده است. طباطبایی نسب و ضرابخانه (۱۳۹۴)، در پژوهشی تحت عنوان “تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت. گردشگری (مطالعه موردیکشهر اصفهان)” نشان دادند که، اگاهی از برند مقصد، تصویر برند مقصد، کیفیت ادراک. شده برند مقصد و هویت برند مقصد از طریق متغیر وفاداری به …
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان آنلاین در فرشگاه های آنلاین و وب …

22 آگوست 2012 … بر طبق نظر آکر[۸] وفاداری مصرف کنندگان[۹] مدتهاست که بعنوان هسته ی اصلی ارزش ویژه ی نام تجاری مبنایی برای قیمت بیشتر درنظر گرفته می شود (Chin Wang et al., 2006). با این حال، …. کانینگهام[۵] اولین نفری بود که وفاداری به برند را نسبت به وفاداری فروشگاه در مقیاس مشابه توسعه بخشید (Mo Koo, 2006).
دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مدیریتی – ترجمه فا

به کارگیری شخصیت برند در راستای بازی های تبلیغاتی: تاثیر ویژگی های شرکت در بازی های تبلیغاتی (نشریه الزویر) An application of brand personality to … یک سیستم مدیریت کیفیت مراقبت های بهداشتی با استفاده از مدل 3-E و کاربرد آن در یک بیمارستان جدید و عالی در استرالیا (نشریه الزویر) A healthcare quality …
شخصیت برند و عوامل موثر بر آن چیست ؟ | شهر برند

7 نوامبر 2016 … این نوشتار همچنین ادبیات برندسازی را بررسی میکند و بحثها و گفتگو های مربوط به “رابطه برند و رفتارشناختی مشتری” را بسط و توسعه میدهد. این بحث بهطورعمده بر سهم برند، شخصیت برند، تأثیر رسانه ها بر برند و دانش برند متمرکز است.در حوزه تأثیرگذاری برند، متغیرهای روانی بسیاری مانند احساسات آمیخته با …
تحقیق برند و ویژگیهای برند و تصویر ذهنی از برند و تاثیر کیفیت …

پیشینه تحقیق برند و ویژگیهای برند و تصویر ذهنی از برند و تاثیر کیفیت و ارزش ادراک شده بر رضایتمندی از برند دارای ۳۷ صفحه می باشد فایل پیشینه … اسداله ، هوشنگ، حمیدی زاده، محمدرضا، دری، بهروز، کریمی علویجه، محمدرضا، (۱۳۹۰)، ” توسعه مدل ارتباطی بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با عملکرد برند در بازار: مطالعه موردی …
ویژه مشتری در توسعه ارزش اجتماعی های رسانه بازاریابی های فعالیت نقش

واژگان کلیدی: بازاریابی رسانههای اجتماعی، ارزش ویژه، ارزش ویژه مشتری، ارزش ویژه برند، ارزش ویژه رابطه. ا- مقدمه. بیاورند ولی حتمأ این ….. کسب شده بر ارزش ویژه مشتری در تشکیل برند رستورانهای زنجیرهای. تأثیر دارد و همچنین مشاهده شد که ارزش ویژه برند و ارزش کسب شده. بر ارزش ویژه رابطه تأثیرگذار میباشند. ۱-۳ مدل مفهومی پژوهش.

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات