× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان (شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 78
فرمت فایل doc
حجم فایل 408 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67

پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازارگانی

ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان

(شهرستان رودبار، منجیل و لاهیجان)
چکیده:
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی(کیفیت ادراک شده، آگاهی،تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری میشود .
با توجه به تفات های فرهنگی،اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارزش ویژه برند( قدرت برند) یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با توجه به مدل کونکینک (2007)،برگرفته از مدل آکر مورد بررسی قرار گیرد که البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاری و ادراکی توجه می شود .بنابراین،تحقیق حاضر قصد دارد مدل آکر را در کشور ایران و روی مقصد گردشگری استان گیلان مورد بازبینی قرار دهد .سوال اصلی در این تحقیق این:بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند با فرض مستقل بودن هر یک از متغیرها چقدر است؟و در این تحقیق با توجه به اینکه هدف اصلی آن بررسی تاثیر متغیرهای مستقل (یعنی تصویر برند،آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) بر متغیر وابسته(یعنی ارزش ویژه برند) است تحقیق همبستگی نامیده می شود واز لحاظ هدف یا جهت گیری،کاربردی واز لحاظ اجرا یااستراتژی،توصیفی از نوع پیمایشی است.
و جامعه آماری گردشگران بالقوه در استان گیلان هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس تعیین حجم ونمونه با استناد به تعیین حجم نمونه از جامعه آماری مفروض که در سال 1970 توسط کرجسی و مورگان ارائه شده است استفاده می کنیم.و برای تجزیه تحلیل داده ها از پرسشنامه استفاده می نماییم و به منظور پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده میکنیم.نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که هر چهار عامل تصویر برند،وفاداری به برند،کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند استان گیلان تآثیر دارند و از نظر اهمیت، کیفیت ادراک شده مهم ترین عامل تآثیر گذار شناخته شده است.
واژه های کلیدی:
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
کیفیت ادراک شده
آگاهی از برند
تصویر برند
مقدمه
استان گیلان از جاذبه های گردشگری متنوع و متعددی برخوردار است ،که مشتمل بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و اجتماعی، صنایع دستی و … است که در مجموع بسترمناسبی برای توسعه انواع فعالیت های گردشگری با انگیزه های متفاوت پدید آورده است.از جاذبه های گردشگری استان گیلان شهر تاریخی ماسوله با جاذبه های طبیعی و بافت سنتی، شهر ساحلی انزلی با جاذبه های دریایی و مناطق آزاد- بین المللی، شهر لاهیجان با جاذبه های گردشگری شامل شیطان کوه و استخر وتله کابین وباغ های سرسبز چای ،شهر فومن شهر مجسمه ها می باشند که در جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.از اینرو شناسایی عوامل افزاینده ی ارزش برند استان گیلان می تواند به عنوان یکی از دغدغه های بازاریابان و ذی نفعان گردشگری قلمداد گردد.
یک برند مکانیسمی است که سازمان ها را در جهت رسیدن به مزیت رقابتی یاری می نماید.ارزش ویژه برند که از سال 1980تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد،ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود.برای اندازه گیری ارزش ویژه برند، ابزارهای اندکی(که مبتنی بر مصرف کننده باشد) وجود دارد. با تو جه به اینکه ارزش ویژه برند از ادراکات مشتریان نشات گرفته می شود،برای مدیران بسیار حایز اهمیت است که بتوانند این ارزش ویژه را در سطح مشتری،اندازه گیری و ارزیابی نمایند(کلر،2003). کریشنن(1996) مطرح می کند که بررسی رویکرد ذهنی مشتری(گردشگر) باید قبل از اندازه گیری ارزش ویژه برند صورت گیرد،زیرا ذهنیت مشتری(گردشگر) درباره برند نقطه شروع برای درک و شناخت برند است. ارزش ویژه برند،سازمان ها را قادر میسازد تا علاوه بر حفظ سهم بازار خود،مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند. (lee& Back,2009). دیوید آکر در سال1991بیان کرد که ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند میشود،مخارج و هزینه های ترفیعی را کاهش می دهد. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند شده و برای سازمان، جریان نقدی ایجاد می نماید (Bult et al,2008). برند می تواند باعث تمایز در قیمت یا مقدار تقاضای کالاها وخدمات مشابه شود( Roulac,2006).
فهرست مطالب
چکیده ز
فصل اول: مقدمات کلی تحقیق
1-1- مقدمه 1
1-2- بیان مسأله 2
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 3
1-4- اهداف تحقیق 4
1-5- سوالات اساسی تحقیق 4
1-6- سوالات تحقیق 6
1-7- فرضیه های تحقیق 6
1-8- تعریف مفهومی عملیاتی متغیرها 6
1-9- قلمرو تحقیق 9
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه 52
3-2- روش اجرای تحقیق 52
3-3- جامعه آماری تحقیق 53
3-4- نمونه آماری و روش نمونه گیری 54
3-5- ابزار جمع آوری اطلاعات 55
3-6- روایی و پایایی پرسشنامه 59
3-6-1- روایی پرسشنامه 59
3-6-2 پایایی پرسشنامه 59
3-7- روش های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات 65
ضمائم و پیوست‌ها
– فهرست منابع و مأخذ ——————————————————————————————
منابع فارسی—————————————————————————————————–
منابع خارجی —————————————————————————————————

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه …
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان …

سوال اصلی در این تحقیق این:بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی گردشگران از …. به علت تغییرات شدید محیطی نیازها وسلیقه مردم با سرعت زیاد تغییر می کند و برای جذب گردشگر باید ضمن توجه به عوامل فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،محیط طبیعی و …
ليست پايان نامه هاي ارشد مديريت – دانشگاه اصفهان

2, 2, خط مشی های تقسیم سود و تاثیراتشان بر ارزش سهام در بورس, محسن صمدزاده, دکتر علی جهانخانی, 1372. 3, 3, تاثیر … 32, 32, ارزیابی تاثیر مدیریت مشارکتی بر اثر بخشی کارکنان در شرکت نفت تهران, رحیم رنجبر, دکتر حسن لباف, 1377 …. رد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری, حسن قنبری, دکتر بهرام رنجبریان, 1384.
SID.ir | عوامل موثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد

تحقيق در پي شناسايي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند از ديد گردشگران و تعيين و ميزان اهميت هر کدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري است. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است که علاوه بر تصوير برند که در مطالعات 30 سال اخير به عنوان مهمترين عامل ارزيابي گردشگران از برند مقصد …
پايان نامههاي دفاع شده – پرديس البرز دانشگاه تهران

دکتر طهمورث حسنقلي پور, تلفيق رويكردهاي ارتباطي و مشاهده اي در ارزيابي اثربخشي تبليغات با تاكيد بر منبع پيام, مديريت بازرگاني – مديريت بازاريابي ….. دکتر محمد سلماني, عوامل موثر بر رضايتمندي گردشگران ايراني تورهاي خروجي از كشور به مقصد روسيه, جغرافيا و برنامه ريزي گردشگري – برنامه ريزي گردشگري منطقه اي …
دانلود فایل ( پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

28 ژانويه 2018 … ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایمبه صفحه دانلود فایل(پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری)خوش آمدید برای دانلود به …
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

تحقیق در پی شناسایی عوامل اصلی تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دید گردشگران و تعیین و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که علاوه بر تصویر برند که در مطالعات 30 سال اخیر به عنوان مهم ترین عامل ارزیابی گردشگران از برند مقصد …
برترین پکیج پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

20 ژانويه 2018 … ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه فایل مارکت …
موج کویر

آموزش تصویری کلارینت شما در حال مشاهده بخش فروشگاه اینترنتی سایت هستید ما در این سایت محصولات مفید آموزشی و کاربردی را هم به شما ارائه می کنیم . ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم در این بخش محصول آموزش تصویری کلارینت ارائه شده است جهت سفارش آموزش تصویری کلارینت بعد از مطالعه کامل توضیحات …
خرید و دانلود پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه …
دانلود (پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد …

8 ژانويه 2018 … دانلود (پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری). امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام .برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید …
برترین پکیج پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

16 فوریه 2018 … سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ببرید هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد …
برترین پکیج پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

17 فوریه 2018 … بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان (شهرستان رودبار و …
پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری.
دانلود فایل کامل پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ببرید هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری …
پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

1 فوریه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم اینک شما با جستجوی ((پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی – پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب
فروشگاه ساز فایلینا,fileina.com

… تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,بررسی فناوری و کاربردهای الیاف پلی اورتان, پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی,بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای …
برترین فایل پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدیدبا سلام،محصول دانلودی +{{ پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری}}+آماده ارائه به …
دانلود پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد …

1 فوریه 2018 … ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم به صفحه دانلود فایل(پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری}را دانلود خواهید کرد. هدف از این …
پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

4 مارس 2018 … از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد عنوان محصول دانلودی:پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه …
فایل پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد …

فایل پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری. سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید.
برترین فایل پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

17 فوریه 2018 … ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم. با سلام حضور مشتریان گرامی. شما به صفحه اختصاصی پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه …
پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم به صفحه دانلود فایل(پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری}را دانلود خواهید کرد هدف از این پروپوزال ارزیابی علل  …
فایل پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد …

17 فوریه 2018 … ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید هدف از این پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان …
پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

26 ژانويه 2018 … سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ببرید …
دانلود پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد …

17 فوریه 2018 … از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد محقق گرامی،شما با جستجوی پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری)شما را در رسیدن به …
برترین پکیج پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند …

17 فوریه 2018 … بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید. بخش مهم در خرید های …
پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

دانلود (پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری). امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام .برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید …
دانلود پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد …

ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ببرید …
اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت – شمشک فایل

1 ا کتبر 2017 … اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت. اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت دسته: روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل: ppt حجم فایل: ۶۳۷ کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ۲۴. اخلاق عبارت است از خوی و ویژگی های درونی انسان اخلاق ساختار وجودی انسان است که گاهی به معنای عام و با منظور تمام ویژگی ها ی درونی …

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات