× بستن تبلیغات
مارس
12
2018

پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

هدف از این پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 51
فرمت فایل doc
حجم فایل 523 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

چکیده
در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند و دانش برندینگ است.بازاریابان اعتقاد دارند که محصول جدید با نام تجاری تعمیم یافته توسط مصرف کننده به طور مطلوب تری ارزیابی می شود زیرا مصرف کننده نگرش مثبت خود را از نام تجاری مربوط به محصول جدید منتقل می کند.مطالعه ی حاضر با هدف تأثیرات ارزش ویژه ی برند بر ارزیابی بسط برند صورت گرفته است.در تحقیق حاضر برند کاله که برند شناخته شده ای در سطح ایران است،جهت مطالعه انتخاب شده است.
تحقیق حاضر بر اساس روش گردآوری داده ها،تحقیق توصیفی واز نوع پیمایشی است.داده های 377 پرسشنامه مبنای تحلیل قرارگرفت.جهت تجزیه و تحلیل داده ها وتایید مدل نیز از روش آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شده است ونتایج این پژوهش نشان می دهد که سه بعد از مدل ارزش ویژه برند آکر(وفاداری به برند،آگاهی از برند،تداعی ازبرند)بر ارزیابی از بسط برند تأثیرمعنا داردارد ولی بین کیفیت ادراک شده و ارزیابی از بسط برند رابطه ی معنا داری وجود ندارد.نوگرایی مصرف کننده و تناسب محصول دو متغیر ارزش ویژه ی برند و ارزیابی از بسط برند را تعدیل می کنند.
واژه های کلیدی :
ارزش ویژه ی برند
ارزیابی از بسط برند
نوگرایی مصرف کننده
تناسب محصول
مقدمه
دنیای پیرامون ما و محیطی که سازمان ها درآن قرار دارند هر روز پیچیده تر از گذشته می شود سازمان ها ناچارند برای ادامه ی حیات در این محیط در حال تغییر خود را با پیشرفت های روز افزون دانش و فن آوری انطباق دهند در جهان رقابتی امروز،سازمانی امکان بقا دارد که بتواند خود را پیوسته با تغییرات محیط پیرامونش وفق دهد(شیهالی، 1384).شرکت ها در بازار یابی جدید برای ایجاد تمایز بین محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگون استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز ، تصمیم د رمورد انتخاب نام تجاری برای محصولات و خدمات می باشد (Aaker & Keller, 1990).یک نام تجاری چکیده ای از هویت،اصالت،ویژگی وتفاوت یک نام تجاری،اطلاعات را که درکلمه یا علامت متمرکز شده است را برمی انگیزد به همین دلیل است که نام های تجاری برای تبادلات کسب و کار حیاتی اند.
هر شرکت در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار، با سوالهای متعددی مواجه است.مهم ترین مساله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول می دارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند تا بتواند تقاضای کافی ایجاد کند و یا به عبارت دیگر ، برای بازار جذابیت داشته باشد.در این باره موضعی که بنگاه برای محصول خود اتخاذ می کند باید با ویژگی های مختلف محصول،از جمله کیفیت محصول،نوع بسته بندی ، نام تجاری و نوع تبلیغات ، پشتیبانی می شود.ومعمولاً نام تجاری اصلی باعث کاهش هزینه های بازاریابی و احتمال افزایش موفقیت کلی شرکت می شود(Morrin , 1999).
تصور می شود که ارزش ویژه برند مزایای بسیاری برای شرکتها داشته باشد مثلاً سطوح بالای ارزش ویژه منجر به افزایش ترجیحات و تمایلات مصرف کننده و دلایل خرید او می شود.شرکت هایی که از ارزش ویژه برند بیشتری برخورداند ، بازده بالایی نیز خواهند داشت. برند سازی یکی از روش های قدرتمند در ایجاد تمایز و یکی از کلیدی ترین استراتژی های موضع یابی رقابتی است.
برندها مزایای رقابتی پایداری را برای شرکتها به همراه دارند. به بیان دیگر اگر مصرف کنندگان برندی را خوب بدانند شرکت به یک مزایای رقابتی دست یافته است .
ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد . ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن اثر بخشی و کارآیی برنامه های بازاریابی وفاداری به برند ، قیمت و حاشیه سود ، توسعه برند،هرم تجاری و مزیت رقابتی شرکت ارزش ایجاد می کنند(آکر، 1991).بازاریابان معتقد هستند که تعمیم های برند،در اکثرموارد توسط مشتریان بسیار مطلوب ارزیابی می شوند ، زیرا مشتریان ، ویژگی ها و احساسات مثبتی را که از برند اصلی در ذهن دارند به محصولات تعمیم داده شده نیز انتقال می دهند(Bhat & Reddy, 2001).
از نقطه نظر رفتاری ارزش ویژه برند در ایجاد نقاط تمایزی که منجر به مزایای رقابتی در رقابت غیر قیمت می شود ، بسیار حائز اهمیت است لذا این تحقیق درصدد است تأثیرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان شرکت ها و فروشگاه های عرضه کننده فرآورده های لبنی کاله درشهر کاشان بپردازد.در این فصل به بررسی و ارائه توضیحات در خصوص بیان مساله و اهمیت و ضرورت انجام تحقیق و اهداف و فرضیه های تحقیق و در آخر به تعریف واژه های کلیدی تحقیق پرداخته می شود.
فهرست مطالب
چکیده 1
فصل اول
مقدمه 3
1-1بیان مساله 5
1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 6
1-3 اهداف مشخص تحقیق 6
1-4 فرضیه های تحقیق 6
1-5 قلمرو تحقیق 7
1-5-1 قلمرو موضوعی 7
1-5-2 قلمرو زمانی 7
1-5-3 قلمرو مکانی 7
1-6 تعاریف واژگان 7
فصل سوم 63
3-1مقدمه 64
3-2 روش تحقیق 66
3-3 جامعه آماری 66
3-4 نمونه و روش نمونه گیری 67
3-5 روش گردآوری داده ها و اطلاعلات 67
3-5-1 مطالعه کتابخانه ای 68
3-5-2 مطالعات میدانی 68
3-6 پرسشنامه 69
3-6-1 مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری تحقیق 69
3-7 اعتبار و پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 70
3-7-1 روایی ابزار و پژوهش 70
3-7-2 پایایی ابزار پژوهش 71
3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها 72
منابع و مآخذ

  در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از سایت های این سایت از طریق تلگرام 24 ساعته با شماره 09214087336   جهت پشتیبانی ارتباط بگیرید

پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

29 ژانويه 2018 … کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی. شما به صفحه اختصاصی پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید.
مقالات ISI ارزش ویژه برند : 83 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

ارزش ویژه برند باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند می شود، هزینه فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و … بررسی اثرات مسیر دوگانه برندینگ شرکت های بزرگ بر ارزش ویژه برند … ارزیابی روش های مدیریتی برای ارزیابی ارزش ویژه برند مکان: تحقیقات کیفی.
پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند | file8

16 فوریه 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 523 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 41. دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی. بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. چکیده. در سال های اخیر، بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه …
پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند | لیلا …

23 ژانويه 2018 … دسته: مدیریت. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 523 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 41. دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی. بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. چکیده. در سال های اخیر، بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه …
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم …

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند. تحقیق حاضر به بررسی اثرات ارزش ویژه برند برارزیابی بسط برند از دیدگاه مشتریان در شرکت فرآورد ههای لبنی پگاه تهران میپردازد. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند. دسته: مدیریت فرمت فایل: pdf حجم فایل: ۶۸۷  …
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند – شمشک فایل

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. *** همراه با پرسشنامه. چکیده. در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند …
پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند – ll9

پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. دسته: مدیریت بازدید: 92 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 523 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41. هدف از این در محصولات لبنی کاله می باشد. 74109. دانلود فایل …
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم …

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند. دسته: مدیریت بازدید: 326 بار فرمت فایل: pdf حجم فایل: 687 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14. تحقیق حاضر به بررسی اثرات ارزش ویژه برند برارزیابی بسط برند از دیدگاه مشتریان در شرکت فرآورد ههای لبنی پگاه تهران میپردازد. 74114. دانلود فایل …
پروپوزال های بررسی شده کارشناسی ارشد مدیریت – معاونت پژوهش و فناوری

3, 1, مرجان بهاجه, 901264791, بین الملل, 1392/02/27, 1392/03/01, شناسایی و بررسی قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادرات مواد غذایی با برند حلال (مطالعه موردی ….. 1392/09/28, 1392/12/06, بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی برندهای صنعت خودرو در بازار ایران), { 29921254921008} …
ليست پايان نامه هاي ارشد مديريت – دانشگاه اصفهان

7, 7, بررسی تاثیر تعمیم مارک بر سهم بازار در صنایع غذایی و لوازم بهداشتی در شهر تهران, امیر محمدزاده, دکتر رنجبریان, 1373. 8, 8, ارزیابی شیوه های مختلف … 31, 31, بررسی اثرات فشار روانی ناشی از عوامل سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان شرکت برق منطقه ای زنجان, ابوالفضل مقدم, دکتر مهدی جمشیدیان, 1377. 32, 32, ارزیابی تاثیر …
پایان نامه تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف …

برندها میتوانند ارزش و قدرتی در بازار، ورای آنچه که به وسیله ویژگیهای ذاتی محصول ایجاد می شود را فراهم نمایند. یک برند قوی می تواند ارزش ویژه برند بیشتری داشته باشد . یک برند قوی با ارزش ویژه مثبت، مزایای متعددی مانند حاشیه های سود بالاتر، فرصتهای تعمیم برند، اثربخشی ارتباطات قویتر، ترجیح و قصدهای خرید بالاتر مصرف …
فایل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. هدف از این پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی  …
فایل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

17 فوریه 2018 … از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. هدف از این پروپوزال …
دانلود فایل ( پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

17 فوریه 2018 … هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند)) را در ادامه مطلب ببینید هدف از این پروپوزال بررسی …
موضوعات پایان نامه مدیریت برند و نام و نشان تجاری | brand – گروه …

3 سپتامبر 2014 … بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان. بازاریابی برند … تاثیر قدرت اجتماعی برند بر تصمیم خرید مشتری ( مطالعه موردی- شرکت وسایل آرایشی); بررسی اثر تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند ؟ … تاثیر ادغام محصول بر گسترش نام تجاری برند. بررسی …
دانلود پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند …

17 فوریه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم با سلام،محصول دانلودی +{{پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند و بررسی کامل هدایت میشوید.
خرید فایل( پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

17 فوریه 2018 … خرید فایل( پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند). ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم نام محصول دانلودی: پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند درجه کیفی و رضایت از دانلود: عالی هدف از این پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …
ویستا پردیس

پروپوزال بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری – تاثیر گسترش مالی و … بررسی و مقایسه روش چالزنی و آتشباری در حفر تونلها با سطح مقطع متفاوت و تحت شرایط مختلف ژئومکانیکی – مقاله رشته هنر با عنوان …. ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند محصولات کاله – امکان سنجی پیاده …
خرید آنلاین پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم …

2 فوریه 2018 … امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام .برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید هدف از این پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات …
پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند. کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید …
فایل بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند – سرو دانلود

1 فوریه 2018 … بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید. هدف از این پایان نامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می باشد. ادامه مطلب …
دانلود پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند …

17 فوریه 2018 … بخش مهم در خرید های اینترنتی اطمینان از تحویل آنی فایل است که از این جهت فروشگاه فایل مارکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و پشتیبانی پاسخگو میباشد. جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. هدف از این پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی …
ارزيابي تاثير واسطه اي تصوير ذهني برند روي شکل گيري ارزش ويژه …

هدف اصلي اين پژوهش ارزيابي تاثير واسطه اي تصوير ذهني برند بين شخصيت و نگرش به برند با ارزش ويژه برند مي باشد. بعد از بررسي اثرات مستقيم، غير مستقيم و اثر کل، تاثيرگذارترين متغير برون زا در شکل گيري ارزش ويژه برند در صنعت شکلات ايران شناسايي مي شود تا در آينده، شرکت هاي فعال در اين صنعت بتوانند با …
قاب شیشه ای

بسته آموزش کمک درسی چهارم ابتدایی:تمام دروس آموزش کمک درسی چهارم ابتدایی تمام دروس محتوای دروس این بسته شامل کتاب های ریاضی ، علوم تجربی ، فارسی ( بخوانیم و بنویسیم ) ، قرآن ، هدیه های آسمانی و تعلیمات اجتماعی به صورت تشریحی همراه با حل تمرین و مثال توسط اساتید مجرب با زبانی ساده و رسا تدریس گردیده است . قابل اجرا …
دریافت فایل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

21 ژانويه 2018 … دریافت فایل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند – پرداخت و دانلود آنی. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد نام محصول دانلودی: پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی …
قاموس | دانلود بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند …

7 ژانويه 2018 … لحظات خوشی را برای شما آرزومندیمبا سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند وارد شده اید.برای مشاهده…
برترین فایل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

8 ژانويه 2018 … امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت …
دانلود (پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند …

16 فوریه 2018 … کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{ پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند و بررسی کامل …
دانلود (پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند)

16 فوریه 2018 … کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{ پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند و بررسی کامل …
پروپوزال ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

2 مارس 2018 … با آرزوی بهترینها برای شما عزیزانبا سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروپوزال ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند وارد شده اید .برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که خرید از فروشگاه فایل مارکت بصورت آنلاین و دانلود بصورت …

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات